Gjest medlem-359424 Skrevet 28. juli 2015 Del Skrevet 28. juli 2015 3 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 29. juli 2015 Del Skrevet 29. juli 2015 Ingen et spennende uttrykk, og som vanlig godt utsnitt fra deg. Nysgjerrigheten er skapt. PS: Ser ikke ut til å være noe i veien med X-M1 og 27mm objektivet ! Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
MikaelTj Skrevet 29. juli 2015 Del Skrevet 29. juli 2015 Fin fortsettelse på serien! /Pirkemodus/ Det er et bilde som spiller på rytmen i gjentakende former - linjer og vinkler. Beina som egentlig er et fremmedelement oppfattes som en del av helheten fordi formen på beina ligner på formene i omgivelsene. Jeg ville derfor ha kuttet bitte litt mer i toppen (rett over knehasene) slik at vinkelen som dannes av beina blir mer tydelig. /Pirkemodus/ Lenke til kommentar
Gjest medlem-359424 Skrevet 29. juli 2015 Del Skrevet 29. juli 2015 Takker for kommentarer og innspill:-) På et slikt bilde, kan en vel egentlig velge og vrake i utrykk. Her valgte jeg og beholde topplinjen som bøyer av, og går ut i høre bildekant. Ser absolutt at ditt forslag Mikael, har noe for seg, men som sagt så valgte jeg litt annerledes denne gang. Viser noe av det fine med dette vi holder på med, alle kan se det på sin måte:-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg