kloppen Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Hei Har en Insp 8100 som i det siste har begynt å trøble. Skjermen begynner å flimre (flicker) med grønne og rosa striper, og det er slik på alle utganger (TV, ekstern skjerm og flatskjermen). Har lagt merke til at flimringen reagere på bevegelse og trykk på PC'en. Dvs at det er noe "fysisk", ikke drivere. Noen som har hatt et lignende problem på sin dell. Og som har noen tips om hva som kan gjøres for å rette opp. Har jeg noe rett til nytt skjermkort? Lenke til kommentar
YokiShoki Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Hei du! Jeg har selv en I8200 og leser ofte på dell forumet. Husker å ha lest om lignende saker tidligere. Tror det er skjermkabelen som sitter mellom skjermkortet og skjermen som er løst, eller kanskje skjermkortet selv. Ta ett søk på dell forumet, og/eller åpne opp maskinen din og ta en sjekk. Link til åpning av I8200 (skal være lik I8100) Removing parts in I820 Du må sikkert velge Home and Home office på venstre side for å få opp siden. Link til dell forum Dell forum Lenke til kommentar
kloppen Skrevet 10. november 2003 Forfatter Del Skrevet 10. november 2003 Det er ikke skjermkabelen, det er noe på selve kortet. Tok av tastaturet og startet opp. Trykket lett oppå selve skjermkortet og så at flimringen kom/forsvant i takt med trykkingen. Lenke til kommentar
YokiShoki Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Har du prøvd å demontere det og ta det på igjen? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 opplevde noe liknende selv med en i8100...leverte den inn, fikk ny skjerm. den jeg bytta inn hadde død pixel også, så jeg var kjempe fornøyd ^_^ Lenke til kommentar
kloppen Skrevet 12. november 2003 Forfatter Del Skrevet 12. november 2003 Har tatt ac hele skjermkortet ja. Men har fått reparasjon av dell så jeg sender den nok inn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå