Greven22 Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Hei.. Ønsker å litt mindre bråk i PCen og har derfor tenkt meg og kjøpe meg ei ny cpu vifte.. Har sett litt på Thermaltake VOLCANO 11, Du kan finne den her! Er den brukbar og stille ? Eller bør jeg velge en annen? Har ikke tenkt og overklokke noe særlig vil bare ha en litt stillere pc. På forhånd takk for svar Lenke til kommentar
Flames Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Neineinei.. Volcano 11 er etter min mening FÆL hvis du vil ha det _stille_! Kjøp en av disse du; Tai sol heatpipe <- Denne bruker ikke vifte i det hele tatt, og er beregnet for prosessorer opp til Xp3000+ Thermaltake Silent "Boost" Mist Silent twin Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Neineinei.. Volcano 11 er etter min mening FÆL hvis du vil ha det _stille_!Kjøp en av disse du; Tai sol heatpipe <- Denne bruker ikke vifte i det hele tatt, og er beregnet for prosessorer opp til Xp3000+ Thermaltake Silent "Boost" Mist Silent twin Nei, nei. DEN er ikke stillegående.. bråker mere en de andre etter min mening... selv om du får lav temp Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Tai sol heatpipe <- Denne bruker ikke vifte i det hele tatt, og er beregnet for prosessorer opp til Xp3000+ Eh.. om du ser etter _er_det faktisk ei vifte på den. Lenke til kommentar
Hjelp!!! Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Tai sol heatpipe lager jo 30db. Og han vil ha ei stille vifte. Korfor seier dere at volcano 11 bråker? Den lager 17db visst du setter jumperen inn slik at den går på det lågaste tutalet. Og visst du kjøper den vifta så må du ta av grillen, den bråker visst etter det eg har hørt. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Igloo Silent Breeze... Lenke til kommentar
insider Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Silent Twin er en bra kjøler til en 2000+ Lenke til kommentar
Flames Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Oi.. haha, jeg så feil jeg. Trodde ikke Tai Sol hadde vifte siden det var en heatpipe. Men gå for Silent Twin du.. Den er knall Lenke til kommentar
Greven22 Skrevet 11. november 2003 Forfatter Del Skrevet 11. november 2003 men hva er galt med volcano 11 ?? skal bestille noe annet på mpx.no så hadde spart litt penger med og bestille der lissom.. eller vet dere om butikker som både selger tastatur og mus og mist silent twin ? Lenke til kommentar
Greven22 Skrevet 11. november 2003 Forfatter Del Skrevet 11. november 2003 Fant akkurat denne på komplett ? http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...28&GrpID=5&s=pl Er den stille og bra ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå