Monica Jansen Skrevet 28. juli 2015 Del Skrevet 28. juli 2015 (endret) Er det sånt at man puster uregelmessig og eventuelt seinere/fortere i fylla? Endret 28. juli 2015 av Monica Jansen Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 28. juli 2015 Del Skrevet 28. juli 2015 (endret) Fytterakkern du har mye rare alkoholrelaterte spørsmål Monica Endret 28. juli 2015 av Dante's Inferno Lenke til kommentar
Monica Jansen Skrevet 28. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2015 Noen som har erfaring med om man puster anderledels i fylla? Lenke til kommentar
Monica Jansen Skrevet 28. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2015 Fytterakkern du har mye rare alkoholrelaterte spørsmål Monica Jeg er kjempenyskjerrig på sånne ting. Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 28. juli 2015 Del Skrevet 28. juli 2015 Man er jo gjerne litt "hyper" og glad når man er ute på en snurr, så man puster nok noen ekstra drag Ila kvelden ja. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 28. juli 2015 Del Skrevet 28. juli 2015 Ved vanlig drikking så vil man sjelden puste uregelmessing. Hvis du er mongodrita så kan alt skje siden alkohol påvirker hjernen. Har man underliggende sykdommer eller helseproblemer så er det folk som har daua pga pusting ved hardcore drikking. Har selv opplevd uregelmessig pusting i fylla når jeg hadde drukket altfor mye sprit, eller når jeg hadde tatt noe annet i tillegg. Når jeg i ettertid har drukket vanlig så har jeg aldri opplevd det. Bortsett fra litt tung pusting rett før jeg har tatt kvelden som jeg anser som vanlig. @Salvesen; Da har det mer med aktivitetsnivået å gjøre enn alkoholen i seg selv. PS; Jeg snakker kun om egne erfaringer her, ikke ta det som medisinske fakta Lenke til kommentar
potetfisk Skrevet 28. juli 2015 Del Skrevet 28. juli 2015 Noen som har erfaring med om man puster anderledels i fylla? Jeg får ofte høyere puls og blir raskere sliten, sannsynlig at det går utover pustinga, men aldri tenkt over det. Lenke til kommentar
Monica Jansen Skrevet 28. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2015 (endret) Grunnen til at jeg spør er egentlig at før, når jeg gikk på epilepsi medisin og hadde drukket noen cidere i danmark, så pustet jeg fort og uregelmessig når jeg skulle sove. Akkurat som om jeg trengte mere oksygen på en måte. Jrg går ikke på epilepsi piller nå. Endret 28. juli 2015 av Monica Jansen Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 28. juli 2015 Del Skrevet 28. juli 2015 Piller + alkohol = Oppskrift på katastrofe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå