Leo21 Skrevet 3. september 2015 Forfatter Del Skrevet 3. september 2015 Hei. Jeg har nå begynt å ta sol, 1-2 ganger i uka til fargen kommer. Men det er veldig store prisforskjeller. På en solarium(dårligere senger) koster det 20kr for 15 min, mens på brun og blid koster det 10kr for 2 min. Hvorfor er det slik? Er det slik at fargen kommer raskere på brun og blid? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 3. september 2015 Del Skrevet 3. september 2015 Det er fordi Brun og Grådig vil tjene mer penger enn Solarium Dårlige senger. Lenke til kommentar
Leo21 Skrevet 3. september 2015 Forfatter Del Skrevet 3. september 2015 Det er fordi Brun og Grådig vil tjene mer penger enn Solarium Dårlige senger. Og det er det? Må være noe mer Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 3. september 2015 Del Skrevet 3. september 2015 Fikk selv mer farge etter bruk av di nye sengene.. Vet ikke hvorfor, men var tilfelle for meg.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 3. september 2015 Del Skrevet 3. september 2015 Det er fordi Brun og Grådig vil tjene mer penger enn Solarium Dårlige senger. Og det er det? Må være noe mer Trenger ikke å være mer enn det, det er naturlig at noen vil tjene mer penger enn andre, derav høyere pris også. Lenke til kommentar
Leo21 Skrevet 3. september 2015 Forfatter Del Skrevet 3. september 2015 Fikk selv mer farge etter bruk av di nye sengene.. Vet ikke hvorfor, men var tilfelle for meg.. Tar du regelrett sol da? Typ hvor mange ganger i uka? Lenke til kommentar
Leo21 Skrevet 3. september 2015 Forfatter Del Skrevet 3. september 2015 Det er fordi Brun og Grådig vil tjene mer penger enn Solarium Dårlige senger. Og det er det? Må være noe mer Trenger ikke å være mer enn det, det er naturlig at noen vil tjene mer penger enn andre, derav høyere pris også. Tviler på at det bare er det. Er tross alt nyere senger, så må fort være at lysene er bedre elr noe. Lenke til kommentar
Leo21 Skrevet 7. september 2015 Forfatter Del Skrevet 7. september 2015 Hei. Er det vanlig å ha 2-3 føflekker på kroppen. Dette har jeg hatt siden jeg ble født. Hva med dere? Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 7. september 2015 Del Skrevet 7. september 2015 Ja, nesten alle har føflekker. Lenke til kommentar
Leo21 Skrevet 7. september 2015 Forfatter Del Skrevet 7. september 2015 Ja, nesten alle har føflekker. Og disse kan bli farlige om man tar sol da eller? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 7. september 2015 Del Skrevet 7. september 2015 Ja, nesten alle har føflekker. Og disse kan bli farlige om man tar sol da eller? Alt med måte, tar du sol x antall ganger om dagen så er sjansen vesentlig høyere enn om du tar en gang i uken eller annenhver uke. Men dude, du trenger å chille litt, har aldri sett noen stresse så vannvittig for noe så trivielt som å legge seg i en solseng og bli grillet. Lenke til kommentar
Leo21 Skrevet 7. september 2015 Forfatter Del Skrevet 7. september 2015 Ja, nesten alle har føflekker.Og disse kan bli farlige om man tar sol da eller? Alt med måte, tar du sol x antall ganger om dagen så er sjansen vesentlig høyere enn om du tar en gang i uken eller annenhver uke. Men dude, du trenger å chille litt, har aldri sett noen stresse så vannvittig for noe så trivielt som å legge seg i en solseng og bli grillet. Så sol 1-2 ganger i måneden er ikke såå farlig som enkelte skal ha det til? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 7. september 2015 Del Skrevet 7. september 2015 Sigh, nei, men som sagt alt med måtehold. Et glass eller to med Cola er heller ikke så farlig hver dag, men om du gjør slik jeg gjorde og drikker 3-4l om dagen uten fysisk aktivitet så blir du feit. Så igjen, alt med måtehold. Lenke til kommentar
Leo21 Skrevet 7. september 2015 Forfatter Del Skrevet 7. september 2015 Sigh, nei, men som sagt alt med måtehold. Et glass eller to med Cola er heller ikke så farlig hver dag, men om du gjør slik jeg gjorde og drikker 3-4l om dagen uten fysisk aktivitet så blir du feit. Så igjen, alt med måtehold. Tar du sol? Isåfall hvor ofte? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 7. september 2015 Del Skrevet 7. september 2015 Er du Winza? Som jeg har skrevet før, jeg har ikke brukt solarium, da jeg ikke ser noen nytte av det, eller har noen behov for det. Jeg vet hvor jeg bor, hvor jeg ble født, og føler derfor ikke trang for å få en annen hudfarge enn den naturen har gitt meg. Lenke til kommentar
Leo21 Skrevet 12. september 2015 Forfatter Del Skrevet 12. september 2015 (endret) Bare et lite spm om Karoten. Hvorfor er det slik at man må bruke Karoten 1 uke før soling? Fordi tablettene har virkning etter 1-2 uker på kroppen? Begynte nemlig på Karoten for 1 uke siden, og kjenner først nå at jeg begynner å bli kvalm, noe som skyldes Karoten, tror jeg. Var det også med de andre betakaroten tablettene. Endret 12. september 2015 av Leo21 Lenke til kommentar
sungun Skrevet 12. september 2015 Del Skrevet 12. september 2015 Tenk hvor mye fornuftig du kunne gjort i livet på den tiden du bruker på å snakke om og ta solarium. Hvorfor ikke bare være fornøyd med den fargen du ble født med? Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 12. september 2015 Del Skrevet 12. september 2015 (endret) Bare et lite spm om Karoten. Hvorfor er det slik at man må bruke Karoten 1 uke før soling? Fordi tablettene har virkning etter 1-2 uker på kroppen? Begynte nemlig på Karoten for 1 uke siden, og kjenner først nå at jeg begynner å bli kvalm, noe som skyldes Karoten, tror jeg. Var det også med de andre betakaroten tablettene. Ja du blir kvalm av betakaroten, er normalt. Tablettene har virkning på kroppen over tid, har du planer om å sole deg noen dager i uken spiller det ikke noen rolle når du intar karokten. Ta sol nå, bli ferdig og steng denne latterlige eveiggående visa... og neii, sol 1-2 ganger i måeneden er ikke farlig. Hvis du tar sol er jo det alt for lite igjen... Uansett vil jeg aldri anbefale noen å ta solariums sol uansett.. Endret 12. september 2015 av SpongeFrog Lenke til kommentar
Leo21 Skrevet 12. september 2015 Forfatter Del Skrevet 12. september 2015 Bare et lite spm om Karoten. Hvorfor er det slik at man må bruke Karoten 1 uke før soling? Fordi tablettene har virkning etter 1-2 uker på kroppen? Begynte nemlig på Karoten for 1 uke siden, og kjenner først nå at jeg begynner å bli kvalm, noe som skyldes Karoten, tror jeg. Var det også med de andre betakaroten tablettene. Ja du blir kvalm av betakaroten, er normalt. Tablettene har virkning på kroppen over tid, har du planer om å sole deg noen dager i uken spiller det ikke noen rolle når du intar karoken. Ta sol nå, bli ferdig og steng denne latterlige eveiggående visa... og neii, sol 1-2 ganger i måeneden er ikke farlig. Hvis du tar sol er jo det alt for lite igjen... Uansett vil jeg aldri anbefale noen å ta solariums sol uansett.. Ja, men når har disse tablettene virkning på kroppen? 1 uke etter? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå