Leo21 Skrevet 11. august 2015 Forfatter Del Skrevet 11. august 2015 Hvilke piller? Jeg har absolutt 0! peiling på solarium, brunkrem og piller, jeg er ikke en som benytter meg av slike produkter. Jeg finner det for å være ærlig egentlig totalt uinteressant, hvorvidt folk kaster penger bort på x eller y, jeg tenker mer som så at vi kommer fra norden, og vi har blitt gitt en blek hud av grunn. Søk på proto col bronze Lenke til kommentar
Leo21 Skrevet 12. august 2015 Forfatter Del Skrevet 12. august 2015 Da har jeg bestemt meg for proto col bronze, men trenger deres hjelp? Er det safe å bruke disse pillene tror dere? Lenke til kommentar
Leo21 Skrevet 15. august 2015 Forfatter Del Skrevet 15. august 2015 Hva tenker dere om brun365? Lenke til kommentar
kjekset Skrevet 15. august 2015 Del Skrevet 15. august 2015 De pillene du referer til er for å gi deg en dypere og mer varig brunfarge mens du soler deg. Det finnes ingen kapsler som gjør deg brun, foruten melanotan som er en sprøyte du injiserer og gir den den feteste brunfargen du bare drømmer om å få i syden. Nå er det vel såpass lenge siden du kom hjem fra syden at brunfargen allerede har begynt å forsvinne. Faktisk allerede på flyturen hjem forsvant det en hel del farge Kjør på med selvbruning, det finnes et hav av produkter å velge mellom. Jeg garanterer deg at vi neppe har peiling på hvilke selvbruningsprodukter som fungerer, derfor burde du ta kontakt med butikkene som selger dette og få råd og tips fra de. Skadelig for leveren though.. Lenke til kommentar
Leo21 Skrevet 15. august 2015 Forfatter Del Skrevet 15. august 2015 De pillene du referer til er for å gi deg en dypere og mer varig brunfarge mens du soler deg. Det finnes ingen kapsler som gjør deg brun, foruten melanotan som er en sprøyte du injiserer og gir den den feteste brunfargen du bare drømmer om å få i syden. Nå er det vel såpass lenge siden du kom hjem fra syden at brunfargen allerede har begynt å forsvinne. Faktisk allerede på flyturen hjem forsvant det en hel del farge Kjør på med selvbruning, det finnes et hav av produkter å velge mellom. Jeg garanterer deg at vi neppe har peiling på hvilke selvbruningsprodukter som fungerer, derfor burde du ta kontakt med butikkene som selger dette og få råd og tips fra de. Skadelig for leveren though.. Jo dette produktet tar man uten å sole seg. http://m.shytobuy.no/proto-col-bronze.html Lenke til kommentar
Leo21 Skrevet 18. august 2015 Forfatter Del Skrevet 18. august 2015 Skal prøve ut solarium før første gang snart. Men hvilke solariumer er det som er best? Brun og blid? Eller er alle på et samme nivå ca? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 18. august 2015 Del Skrevet 18. august 2015 Det spiller ingen rolle. Lenke til kommentar
Leo21 Skrevet 18. august 2015 Forfatter Del Skrevet 18. august 2015 Det spiller ingen rolle. Haha hva mener du med det? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 18. august 2015 Del Skrevet 18. august 2015 At det er et fett hvem du bruker av de. Gå for den som ser renest ut. Lenke til kommentar
Leo21 Skrevet 19. august 2015 Forfatter Del Skrevet 19. august 2015 At det er et fett hvem du bruker av de. Gå for den som ser renest ut. Hvordan foregår solarium? Har du tatt det før? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 19. august 2015 Del Skrevet 19. august 2015 Nei, har aldri tatt solarium før, men regner med at du går inn i et avluke, kler av deg, hiver på ønsket mengde med kronestykker/polletter legger deg ned i senga og blir svidd Lenke til kommentar
Leo21 Skrevet 19. august 2015 Forfatter Del Skrevet 19. august 2015 Høres bra ut. Må man bruke krem/briller når man skal sole seg i solarium? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 19. august 2015 Del Skrevet 19. august 2015 Det henger sikkert en plansje med informasjon på de forskjellige solariumene, det er ikke akkurat rakettforskning. Lenke til kommentar
Leo21 Skrevet 19. august 2015 Forfatter Del Skrevet 19. august 2015 Et spm igjen. Når jeg ligger i solariumet, er det sånn at jeg bare får solet overkroppen og ikke ryggen? Eller snur man seg i solariumet på den andre siden? Lenke til kommentar
Leo21 Skrevet 1. september 2015 Forfatter Del Skrevet 1. september 2015 Begynt å ta sol nå. Noen som bruker en eller annen solariumskremer? Lenke til kommentar
sungun Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 Jøss, du knakk koden altså? Lenke til kommentar
Leo21 Skrevet 1. september 2015 Forfatter Del Skrevet 1. september 2015 Jøss, du knakk koden altså? Hehe ja. Men er usikker på hvilke krem jeg bør bruke. Tar du sol? Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 (endret) Uansett om du brenner deg eller ikke vil huden din få skader. Synes dette med å opprettholde farge er en farling trend, mange som gjør det å blir faste kunder på solsenterer i mange år etterpå. Solarium er ikke bare farling, men sinnsykt dyrt også. Bedre med fin og glatt hud i 40-50 åra en rynkete solskadet hud^^ Bildet illustrer hvordan huden din egentlig ser ut når du blir eksponert for sol. Endret 1. september 2015 av SpongeFrog Lenke til kommentar
Leo21 Skrevet 2. september 2015 Forfatter Del Skrevet 2. september 2015 (endret) Uansett om du brenner deg eller ikke vil huden din få skader. Synes dette med å opprettholde farge er en farling trend, mange som gjør det å blir faste kunder på solsenterer i mange år etterpå. Solarium er ikke bare farling, men sinnsykt dyrt også. Bedre med fin og glatt hud i 40-50 åra en rynkete solskadet hud^^ Bildet illustrer hvordan huden din egentlig ser ut når du blir eksponert for sol. Er jo langt ifra alle som får rynker da. Og de som får, pleie hovedsakelig å ta sol hver uke, hver måned. Jeg tar sol veldig sjeldent. Endret 2. september 2015 av Leo21 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå