Gjest Slettet+130498 Skrevet 29. juli 2015 Del Skrevet 29. juli 2015 Sry for offtopic, men jeg kan ikke annet enn å le av hvordan moten er rundt på kloden, her vil vi bli så brune som mulig, eller tan om man vil, mens i asia er moten å være så blek som mulig... Lenke til kommentar
Leo21 Skrevet 29. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2015 Så hvordan skal jeg ellers opprettholde brunfargen? Og få en fin farge. Hva gjør dere andre? Jeg trives med den hudfargen jeg er født med. Hva synes du om selvbruningskremer for menn? Lenke til kommentar
J. Fredrik Skrevet 29. juli 2015 Del Skrevet 29. juli 2015 Så hvordan skal jeg ellers opprettholde brunfargen? Og få en fin farge. Hva gjør dere andre?Jeg trives med den hudfargen jeg er født med. Hva synes du om selvbruningskremer for menn? Jeg syntes selvbruningskremer generelt er tullete. Det ser ikke noe fint ut. Uansett kjønn. Lenke til kommentar
Leo21 Skrevet 29. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2015 Så hvordan skal jeg ellers opprettholde brunfargen? Og få en fin farge. Hva gjør dere andre?Jeg trives med den hudfargen jeg er født med.Hva synes du om selvbruningskremer for menn? Jeg syntes selvbruningskremer generelt er tullete. Det ser ikke noe fint ut. Uansett kjønn. Har du tatt sol før? Lenke til kommentar
J. Fredrik Skrevet 30. juli 2015 Del Skrevet 30. juli 2015 Så hvordan skal jeg ellers opprettholde brunfargen? Og få en fin farge. Hva gjør dere andre?Jeg trives med den hudfargen jeg er født med.Hva synes du om selvbruningskremer for menn?Jeg syntes selvbruningskremer generelt er tullete. Det ser ikke noe fint ut. Uansett kjønn. Har du tatt sol før? Nei. Hvis du skulle ha flere spørsmål kan du heller ta det i PM. Lenke til kommentar
Leo21 Skrevet 10. august 2015 Forfatter Del Skrevet 10. august 2015 Hvilken solarium er den beste? Er det brun og blid? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 10. august 2015 Del Skrevet 10. august 2015 Det er vel ganske inviduelt fra sted til sted. Lenke til kommentar
Leo21 Skrevet 10. august 2015 Forfatter Del Skrevet 10. august 2015 Det er vel ganske inviduelt fra sted til sted. Hvem syns du er best? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 10. august 2015 Del Skrevet 10. august 2015 Jeg bruker ikke solarium, er en klassisk bleik feit kjeller nerd men av generell kunnskap er vel alle like gode? Lenke til kommentar
Leo21 Skrevet 11. august 2015 Forfatter Del Skrevet 11. august 2015 Hva tenker dere andre om selvbrunningskapsler? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 11. august 2015 Del Skrevet 11. august 2015 Jeg tenker enten så tar du valget å bruke solarium, eller så dropper du hele brunfargen. Kapsler og kremer er hvertfall bare bortkastet. Lenke til kommentar
Leo21 Skrevet 11. august 2015 Forfatter Del Skrevet 11. august 2015 Jeg tenker enten så tar du valget å bruke solarium, eller så dropper du hele brunfargen. Kapsler og kremer er hvertfall bare bortkastet. Hvordan vet du at kapsler er bortkastet? Når jeg ser på vurderinger, så har disse Kapslene bare gått positive tilbakemeldinger. De heter proto col bronze forresten Lenke til kommentar
Christopher99 Skrevet 11. august 2015 Del Skrevet 11. august 2015 Hvorfor er du så ivrig etter å beholde fargen? Som andre sier her er det dyrt og øker risikoen for kreft. Bare se deg rundt, alle er hvite fordi vi bor i norge Uansett kan du få farge neste sommer! Lenke til kommentar
Leo21 Skrevet 11. august 2015 Forfatter Del Skrevet 11. august 2015 Hvorfor er du så ivrig etter å beholde fargen? Som andre sier her er det dyrt og øker risikoen for kreft. Bare se deg rundt, alle er hvite fordi vi bor i norge Uansett kan du få farge neste sommer! Jeg liker å være tan, å ha farge ser mye finere ut på enhver person. Men er usikker på om jeg skal prøve selvbrunningskapslene? Hva tenker du om de? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 11. august 2015 Del Skrevet 11. august 2015 Det er jo bare å peise på det, verste som kan skje er jo at du får en farge tone du ikke liker. Lenke til kommentar
Leo21 Skrevet 11. august 2015 Forfatter Del Skrevet 11. august 2015 Det er jo bare å peise på det, verste som kan skje er jo at du får en farge tone du ikke liker. Ja, men jeg er jo usikker på om det er safe å bruke det. Vet jo aldri hvilke stoffer de inneholder Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 11. august 2015 Del Skrevet 11. august 2015 Kan ikke du da være prøvekanin? Lenke til kommentar
Leo21 Skrevet 11. august 2015 Forfatter Del Skrevet 11. august 2015 Kan ikke du da være prøvekanin? Hva tenker du? Ser disse pillene safe ut? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 11. august 2015 Del Skrevet 11. august 2015 Hvilke piller? Jeg har absolutt 0! peiling på solarium, brunkrem og piller, jeg er ikke en som benytter meg av slike produkter. Jeg finner det for å være ærlig egentlig totalt uinteressant, hvorvidt folk kaster penger bort på x eller y, jeg tenker mer som så at vi kommer fra norden, og vi har blitt gitt en blek hud av grunn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå