Villmink Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Hei. Er det trygt å bruke en splitter på bakhøyttaler utgangen på lydkortet mitt? Slik jeg har det nå må jeg koble ut bakhøytallerne i 5.1 systemet mitt for å få koblet til hjemmekinoanlegget. Har sett man får kjøpt splittere, men en venn av meg mener jeg kan ødelegge utgangene på lydkortet. Stemmer dette? Lenke til kommentar
Leoron Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Jeg bruker en slik. En til "Pc forsterkeren" og en til "tv forsterkeren". Har null problemer med det. De har slike på bla.a clas ohlson... jeg kjøpte min i sverige en gang for lenge siden. Har også senere kjøpt en på clas ohlson. Som sagt... funker bra. Lenke til kommentar
Jeg er Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Jeg bruker en splitt fra clas ohlson på lydkortet mitt. fungerer helt greit, det eneste er at det er noe trangt om plassen siden utgangene på kortet sitter så tett. Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 10. november 2003 Forfatter Del Skrevet 10. november 2003 Takk for hjelpen! bestiller meg en slik jeg... :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå