RobinEriksen1 Skrevet 28. juli 2015 Del Skrevet 28. juli 2015 Hei, jeg kjøpte for en stund siden en pull-up stang som egentlig skal festes i dørkarmen, men veggen over dørkarmen er for smal så den passer ikke. Derfor vil jeg henge den opp på veggen på rommet mitt. Jeg har en murvegg som er mot naboen. Det jeg trenger tips til er noe jeg kan feste den med som tåler en god del vekt. (Jeg skal jo henge i den ). Noen her som vet hva jeg kan bruke? Lenke til kommentar
Noxhaven Skrevet 29. juli 2015 Del Skrevet 29. juli 2015 Er murveggen din av betong så er ekspandere geniale. Er det leka blokker, eldre murstein eller annet porøst/hullet murmateriell så er kjemisk anker det beste. Lenke til kommentar
RobinEriksen1 Skrevet 1. august 2015 Forfatter Del Skrevet 1. august 2015 Takker for svar. ? Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 1. august 2015 Del Skrevet 1. august 2015 Hvor mange cm ut fra veggen vil stangen ende opp? Går ut ifra at det fort blir noen cm for å forhindre at du slår knærne i veggen osv. Jeg vil sterkt anbefale at du, istedet for å ødelegge veggen din, henger opp en stang i en dør-entre istedet. Dette tilsvarer at den blir nærmest usynlig + at antall mulige øvelser 5-dobles fordi veggen/stopp "forsvinner" Du slipper hull i veggen - et hull i hver "dør-stolpe" synes ikke i nærheten så godt og heller ikke stangen. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 1. august 2015 Del Skrevet 1. august 2015 Jeg og en kompis skulle henge opp en slik stang mellom det vi trodde var solide vegger i leiligheten hans. Det endte med hull i veggen. Hvis du skal ha noe på veggen, hva med en ribbevegg? Lenke til kommentar
RobinEriksen1 Skrevet 1. august 2015 Forfatter Del Skrevet 1. august 2015 Kanskje det ikke er så lurt å henge den opp på veggen alikevel. Får nok finne på noe annet da :-) Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 1. august 2015 Del Skrevet 1. august 2015 Kjøp noen 2x4" på Byggmax og lag et stativ. Med vinkeljern eller hullplater og skruer så vil det koste deg kanskje 200,- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå