jon.dt Skrevet 28. juli 2015 Del Skrevet 28. juli 2015 Hei Fikk nettopp min nye Sony Z3 Compact etter at forrige telefon ble stjålet. Ved oppstart ble jeg bedt om å oppgi mitt Google-brukernavn og passord. For å kunne gjøre dette måtte jeg koble til Wifi. Wifien min (studentbolignettverk) krever at man oppgir brukernavn og passord i browseren for å kunne fungere. I oppstartsveiviseren var det imidlertid ikke mulig å gå inn i browseren. Jeg hoppet derfor over å koble telefonen til Google-brukeren min og resten av oppstartveiviseren, så jeg kunne koble telefonen til wifi-nettverket. Jeg trodde at jeg enkelt kunne koble den til Google-brukeren min i etterkant, slik at alle kontakter osv. ble overført. Det klarer jeg imidlertid ikke. Under "Brukere" under innstillinger ser jeg ingen måte å redigere eieren på med unntak av navn. Jeg kan legge til en ny bruker, men jeg vil at eieren skal være koblet til Google-brukeren min. Hvordan får jeg til dette? Er det noen måte å få startet oppstartsveiviseren på nytt på? Tusen takk for svar og beklager hvis dette er feil sted. Jeg har på følelsen av at dette kan løses ekstremt enkelt. Jeg må bare finne ut hvordan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå