Tullballj Skrevet 28. juli 2015 Del Skrevet 28. juli 2015 Jeg har vært uheldig å klart å skade bilen min i dag. Siden det er en helt ny bil er det store muligheter for at jeg må bruke kasko dekningen for å fikse den. Kommer naturligvis litt an på skadens størrelse. Spørsmålet er som følger. Jeg har før jeg skadet bilen min flyttet forsikringen min til et annet selskap. Oppsigelses tiden går til 18 august, så det er det gamle selskapet som skal dekke skaden eventuelt. Men hvordan blir det hvis jeg nå bytter selskap før skadesaken er løst? Bør jeg vente til alt er løst før jeg går over til nytt selskap eller kan jeg bare kjøre på? Lenke til kommentar
BeyondALL Skrevet 28. juli 2015 Del Skrevet 28. juli 2015 Ser ikke noe problem der, de var ansvarlig når skaden oppsto og må fikse det.. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 29. juli 2015 Del Skrevet 29. juli 2015 Bruker du kasko vil du miste bonus, og da vil dette påvirke prissettingen i din nye forsikringsavtale. Det er derfor viktig at du informerer det nye selskapet om situasjonen slik at du får beregnet ny pris og nye vilkår for forsikringen. Lenke til kommentar
Tullballj Skrevet 29. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2015 Har informert det nye selskapet og de vil gi meg samme vilkår som før selv med skade, så det gjør ikke noe. Mitt eksisterende selskap vil ikke at jeg skal bytte før skaden er oppgjort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå