KBundy Skrevet 28. juli 2015 Del Skrevet 28. juli 2015 Jeg har melding i appen om at win 10 ikke kan installeres på denne pc pga gtx 980 ti ikke er kompatibel. Lenke til kommentar
myhken Skrevet 28. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2015 Dette virker ikke... Lagde ISO av filene gjemt på C:/, brant til USB, installerte i en halvtime, og plutselig får jeg beskjed om at Win8.1 reinstalleres. Ved innlogging forteller WIndows meg at SAFE_OS eller noe i den dur feilet?? Samme jeg fikk på min krypterte disk. Er din disk kryptert? Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 28. juli 2015 Del Skrevet 28. juli 2015 Dette virker ikke... Lagde ISO av filene gjemt på C:/, brant til USB, installerte i en halvtime, og plutselig får jeg beskjed om at Win8.1 reinstalleres. Ved innlogging forteller WIndows meg at SAFE_OS eller noe i den dur feilet?? Samme jeg fikk på min krypterte disk. Er din disk kryptert? Ikke av meg i hvert fall. Har en SSD, men har aldri gjort noe med kryptering. Lenke til kommentar
myhken Skrevet 28. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2015 Da har det støtt på ett annet problem. Bruker du USB3.0 utgangen til installasjonen? Kan jo prøve USB2.0 Lenke til kommentar
Morgens Skrevet 28. juli 2015 Del Skrevet 28. juli 2015 Kenneth, holder det å skru av Bitlocker på C: eller må jeg de-kryptere alle diskene? Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 28. juli 2015 Del Skrevet 28. juli 2015 Da har det støtt på ett annet problem. Bruker du USB3.0 utgangen til installasjonen? Kan jo prøve USB2.0 Jeg brukte USB2.0-inngangen. Kunne jo prøve den bak? Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 28. juli 2015 Del Skrevet 28. juli 2015 Er det noe klokkeslett det skal komme ut på, eller er det bare i løpet av dagen i morgen?Jeg har mappen, men får ikke installere enda. 1 Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 28. juli 2015 Del Skrevet 28. juli 2015 Det funket ikke. Kom inn i en endeløs reboot der DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL(storavis.syns). Etter litt prøving og feiling fikk jeg restored Windows og fikk opp feilmeldingen The installation failed in the SAFE_OS phase with an error APPLY_IMAGE operation. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 28. juli 2015 Del Skrevet 28. juli 2015 Og nå er Windows10-ikonet i hjørnet borte? Merkelig. Og bekymringsverdig. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 29. juli 2015 Del Skrevet 29. juli 2015 Er det noe klokkeslett det skal komme ut på, eller er det bare i løpet av dagen i morgen? Jeg har mappen, men får ikke installere enda. Kl 08.00 er offisiell release i Norge. Lenke til kommentar
jpg Skrevet 29. juli 2015 Del Skrevet 29. juli 2015 Er det noe klokkeslett det skal komme ut på, eller er det bare i løpet av dagen i morgen? Jeg har mappen, men får ikke installere enda. Kl 08.00 er offisiell release i Norge. Har du kilde? 1 Lenke til kommentar
Din_Laban Skrevet 29. juli 2015 Del Skrevet 29. juli 2015 Hot tips: Slett innholdet i mappa: "C:\Windows\SoftwareDistribution\Download" og kjør kommandoen "wuauclt.exe /updatenow" i CMD (åpnes i "Run" for dem som ikke vet det). Deretter sjekk "Windows Update" -da bør det skje noe. 1 Lenke til kommentar
jojo1717 Skrevet 29. juli 2015 Del Skrevet 29. juli 2015 (endret) Er det noe klokkeslett det skal komme ut på, eller er det bare i løpet av dagen i morgen? Jeg har mappen, men får ikke installere enda. Kl 08.00 er offisiell release i Norge. Har du kilde? I følge http://www.windowscentral.com/windows-10-upgrade-will-be-available-12am-each-country skal det være klar fra 24.00 om natt i enkelte land. Endret 29. juli 2015 av jojo1717 Lenke til kommentar
Din_Laban Skrevet 29. juli 2015 Del Skrevet 29. juli 2015 Hot tips: Slett innholdet i mappa: "C:\Windows\SoftwareDistribution\Download" og kjør kommandoen "wuauclt.exe /updatenow" i CMD (åpnes i "Run" for dem som ikke vet det). Deretter sjekk "Windows Update" -da bør det skje noe. Holder på å laste ned nå, 90% i Win Update..! Lenke til kommentar
jpg Skrevet 29. juli 2015 Del Skrevet 29. juli 2015 (endret) Hos meg feilet den først, men tror det er pga en .NetFramework språkpakke. Uansett, etter en reboot ser det ut til at dette fungerer 50% ferdig med nedlastingen atm. EDIT, etter "Forbereder installasjon", fikk jeg denne: Noen som har klart å installere? Eller skjer dette med alle? Endret 29. juli 2015 av jpg Lenke til kommentar
Icetears Skrevet 29. juli 2015 Del Skrevet 29. juli 2015 (endret) Det gikk fint å oppdatere osv, men jeg støtte på ett digert problem under aktivering.. Etter litt googling så fant jeg en artikkel som postet en fix med en utviklingsnøkkel, som til min overraskelse virket.. Regner med at jeg får aktiveringsproblemer igjen om noen dager.. For å ta en clean install, må jeg vel tilbake med windows 8, så ta hele oppdateringsrunden på nytt? Ingen av nøklene jeg prøvde ville virke. Så teit :/ Endret 29. juli 2015 av Icetears Lenke til kommentar
sindredl Skrevet 29. juli 2015 Del Skrevet 29. juli 2015 Kjørte wuauclt.exe /updatenow da kom oppdateringen opp i windows update, men endte med dette etter noen sekunder: Restartet, da kom dette igjen: Får sove litt og prøve igjen utpå dagen.. Lenke til kommentar
myhken Skrevet 29. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2015 Kenneth, holder det å skru av Bitlocker på C: eller må jeg de-kryptere alle diskene? Ev. kun bare OS disken som må dekrypteres, men kan være det funker fint med Microsoft sitt eget program. Jeg bruker et litt mer avansert program, ergo problemene... 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå