V. Haugen Skrevet 28. juli 2015 Del Skrevet 28. juli 2015 Nå kan du velge hvem som arver Facebook-kontoen din når du dør Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 28. juli 2015 Del Skrevet 28. juli 2015 Graverende at det ikke har vært en sånn funksjon før, dette har jeg venta på! Lenke til kommentar
G Skrevet 28. juli 2015 Del Skrevet 28. juli 2015 Og nøyaktig hvordan skulle Facebook vite at du har gått bort? Inaktivitetsfiltre? Lenke til kommentar
War Skrevet 28. juli 2015 Del Skrevet 28. juli 2015 Kommer vel noe rip (person) noe sted på en annen konto, så vips vet facebook det hehe Så nå har jeg skrevet følgende på random venners kontoer den siste tiden for å sjekke om systemet fungerer slik. Vår kjære elskede bror, ( kontoeierens navn her) Ole Thomas Andersen, forlot oss så altfor tidlig fredag 3. juli. Nå er han i himmelen sammen med mamma, pappa og lille Andreas. Får mange klager da, men hva gjør man ikke for vitenskapen. 3 Lenke til kommentar
G Skrevet 29. juli 2015 Del Skrevet 29. juli 2015 (endret) Herlig W@R. Jeg har ikke FB, så jeg får ikke ofret meg for vitenskapen. FB og jeg er som vann og olje. Mulig du kødder med oss, men for nysgjerrighetens skyld. Brukte du da andre sine FB-kontoer (f.eks. kjærestens) når du postet RIP-meldingene, eller din egen? Endret 29. juli 2015 av G Lenke til kommentar
Burgomatic Skrevet 29. juli 2015 Del Skrevet 29. juli 2015 Hva med automatisk sletting av kontoer som ikke har vært pålogget på 1 år, for eksempel? Lenke til kommentar
War Skrevet 29. juli 2015 Del Skrevet 29. juli 2015 Dårlig for finans-tallene. De vil jo se store ut på papiret. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg