MesterDefoe Skrevet 28. juli 2015 Del Skrevet 28. juli 2015 Hei, jeg har gode nok språkkunnskaper og karakterer til at jeg har havnet i et luksusproblem. Jeg skal starte på siv.øk masteren på NHH nå til høsten og kan velge mellom en double degree hos en topp universitet i verden, en CEMS grad som kun NHH i Norges tilbyr eller Gründerskolen. Hva ville dere ha valgt? Jeg er så å si 100% sikker på å komme inn i alle de tre valgene, siden jeg kan 3 språk flytende og har en bachelorgrad med kun en B, hvor resten av karakterene er A. Hvis jeg tar en DD eller CEMS grad så blir jeg nødt til å skrive en masteroppgave allerede i 2. semester samtidig som jeg skal ta to kurs det samme semesteret. Jeg er litt redd for at det kan bli litt hektisk. Gründerskolen som jeg har forstått det blir tatt i siste semester (4. semester) og dekker 30 studiepoeng, altså du får fritak for 4 fag. Men hva tror dere vil være best for min framtid? Har lyst til å jobbe innenfor Norge. Lenke til kommentar
Ignorancus Skrevet 31. juli 2015 Del Skrevet 31. juli 2015 Hvilket universitet? Top 20 er veldig misvisende på mange måter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå