JVM91 Skrevet 28. juli 2015 Del Skrevet 28. juli 2015 Hei! Jeg tenkte å slå sammen alle mailene mine til ett sted, og W10 epost appen ser fin og grei ut. Men den vil bare synkronisere gmail og outlook kontoer, ikke live og hotmail. Noen som kan hjelpe meg her? Den står bare å synkroniserer veldig lenge, så popper det opp at eg må skrive inn passordet på nytt. Har dobbelt og trippelt sjekket at det er riktig. Lenke til kommentar
Tr4p#2665 Skrevet 29. juli 2015 Del Skrevet 29. juli 2015 Så vidt jeg vet så går live og hotmail kontoer som "outlook" kontoer. Hvis den ber deg skrive passordet på nytt, så er nok passordet du har skrevet inn feil. Dersom du ikke husker passordet ditt kan du sikkert kjøre en password reset. Lenke til kommentar
JVM91 Skrevet 29. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2015 Problemet er at jeg vet at det er riktig passord, har 2 hotmail kontoer og 1 live konto, den vil ikke ha noen av dem. Lenke til kommentar
Tr4p#2665 Skrevet 29. juli 2015 Del Skrevet 29. juli 2015 Hvis du er 100% sikker på at du skriver inn riktig passord, så ligger feilen enten i epost-konto oppsettet i W10 appen eller i selve tjenesten/appen. Sjekk at alle konto-innstillinger er riktige Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå