obos Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Jeg har tenkt å kjøpe meg en mp3 spiller. Min kriterier: * Den skal være liten, lett og tynn. * Kan lagre alt, dvs både mp3,wav etc pluss andre typer filer som f.eks. doc * Den tåler litt... har tenkt å ha den på mens jeg jogger eller noe Jeg tenkte på en som ligner litt på den her: http://www.irivernordic.com/products.php?pid=11 IRIVER iFP-395T Den koster litt da Lenke til kommentar
jokki Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 det kommer helt ann på hvor mye penger du har lyst å legge i den.Hvis du har litt penger gå for en ipod og du vil aldri angre på at du kjøpte den. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Første du må gjere er å bestemme deg for om du skal ha: Flashbasert: -Fysisk liten og kompakt -Lite lagringsplass Harddiskbasert: -Fysisk større -Mykje større lagringsplass Eg skulle finne meg ein liten og det var ikkje viktig med masse GB, men eg endte opp med ein iPod på 20gb. Det er forresten mange tråder i dette forumet som går på akkurat dette. Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Kjøpt APACER AUDIO BP300! Det er det beste kjøpet jeg noen sinne har gjort.. men kanskje 128mb minne ikke er nok? Den er liten og handy og har fått en HAUG med 6'ere overalt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå