A4.236 Skrevet 28. juli 2015 Del Skrevet 28. juli 2015 (endret) Bluetooth sluttet plutselig å fungere mens jeg var tilkoblet i bil. Jeg får slått den på og gjort den synlig, men den finner ingen bluetooth-mottaker. - Og mottakerne finner ikke meg. Oppdaterte mobilen til siste programvare i går men bluetooth virker fortsatt ikke. Hvor finner jeg drivere til bluetoothen? - Bør jeg prøve å formatere mobilen? Er avhenging av at bluetoothen fungerer i forhold til arbeid, så håper noen kan hjelpe, på forhånd takk! :-) Endret 28. juli 2015 av A4.236 Lenke til kommentar
A4.236 Skrevet 29. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2015 Bluetooth sluttet plutselig å fungere mens jeg var tilkoblet i bil. Jeg får slått den på og gjort den synlig, men den finner ingen bluetooth-mottaker. - Og mottakerne finner ikke meg. Oppdaterte mobilen til siste programvare i går men bluetooth virker fortsatt ikke. Hvor finner jeg drivere til bluetoothen? - Bør jeg prøve å formatere mobilen? Er avhenging av at bluetoothen fungerer i forhold til arbeid, så håper noen kan hjelpe, på forhånd takk! :-) Ingen som har formening om hva som er galt?? Lenke til kommentar
KimL Skrevet 29. juli 2015 Del Skrevet 29. juli 2015 Ser ut som et vanlig problem med den telefonen. Prøv å legg litt press på NFC ikonet bak på telefonen når du søker opp enheter. Lenke til kommentar
A4.236 Skrevet 4. august 2015 Forfatter Del Skrevet 4. august 2015 Ser ut som et vanlig problem med den telefonen. Prøv å legg litt press på NFC ikonet bak på telefonen når du søker opp enheter. Har aldri hatt problemer med dette før.. legge press på NFC-ikonet? Hvor er dette? Har nå formatert mobilen, men ingen forandring. Lenke til kommentar
A4.236 Skrevet 16. august 2015 Forfatter Del Skrevet 16. august 2015 Noen som har noen formening om hva det bil koste å fikse dette? - og hvem anbefaler dere? Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 17. august 2015 Del Skrevet 17. august 2015 (endret) Det er bilen du forsøker koble deg til, ikke et headset? Setter du bilen i tilkoblingsmodus når du søker opp med telefonen, eller søker du opp telefonen fra bilen? Endret 17. august 2015 av esoteric Lenke til kommentar
A4.236 Skrevet 19. august 2015 Forfatter Del Skrevet 19. august 2015 Det er bilen du forsøker koble deg til, ikke et headset? Setter du bilen i tilkoblingsmodus når du søker opp med telefonen, eller søker du opp telefonen fra bilen? Fungerer hverken i bilen, til headset, eller andre mobiler. Jeg finner ikke dem, og de finner ikke meg... Bluetoothen er på, mobilen er synlig og den søker.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå