Arodem Skrevet 28. juli 2015 Del Skrevet 28. juli 2015 Bethesda forventer Minecraft-aktige konstruksjoner.Fallout 4s byggemuligheter er flere lysår foran det vi så i Skyrim Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 28. juli 2015 Del Skrevet 28. juli 2015 Merker jeg i liten grad er interessert i dette aspektet av spillet. AtW 7 Lenke til kommentar
Andozer Skrevet 28. juli 2015 Del Skrevet 28. juli 2015 Kjære forfatter av denne artikkelen: "Lysår" er en enhet av distanse, ikke tid. Blir som om overskriften skulle sagt "..ligger flere kilometre foran Skyrim" 4 Lenke til kommentar
Populært innlegg Vice Skrevet 28. juli 2015 Populært innlegg Del Skrevet 28. juli 2015 (endret) Kjære forfatter av denne artikkelen: "Lysår" er en enhet av distanse, ikke tid. Blir som om overskriften skulle sagt "..ligger flere kilometre foran Skyrim" Er vel det som er poenget? Man sier jo at noe "ligger milevis foran" så å bruke "flere lysår foran" er jo 100% korrekt. Men håper ikke dette betyr at man *må* være online for å spille? Vil helst slippe at spillet skal bli helt rasert av folk som skal jukse. Endret 28. juli 2015 av Vice 20 Lenke til kommentar
Populært innlegg Arodem Skrevet 28. juli 2015 Forfatter Populært innlegg Del Skrevet 28. juli 2015 Kjære forfatter av denne artikkelen: "Lysår" er en enhet av distanse, ikke tid. Blir som om overskriften skulle sagt "..ligger flere kilometre foran Skyrim" Hei Andozer, Som Vice sier, «lysår» er her brukt som en overdrevet metafor for å illustrere at Fallout 4s byggesystem er veldig langt foran det vi så i Skyrim. At det er snakk om en distanse er derfor riktig. Å si at noe er «milevis foran» – som er en innarbeidet metafor i norsk språk – vil fungere på samme måte, men jeg ønsket å illustrere at det nye konseptet virker å ha blitt videreutviklet betydelig forbi de rammene som Bethesdas forrige spill bydde på. 13 Lenke til kommentar
dajekols Skrevet 28. juli 2015 Del Skrevet 28. juli 2015 Når du først blir klaget på kan jeg jo informere om at du har skrevet ''kunne'' to ganger i den andre settningen Gleder meg til denne delen av spillet! Blir brukt mye for min del, så gøy å få vite at det er flere lysår framfor skyrim! Blir nok knall! Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 28. juli 2015 Del Skrevet 28. juli 2015 Kjenner at eg blir utruleg gira, for det er no ikkje som om Bethesda sine spel blir hypa i tide og utide. Eg hugsar til dømes då Oblivion kom og var det perfekte rollespelet utan nemneverdige feil og du kunne gå overalt og det var der all grunn til å gjere for det var ei gigantisk og spennande levande verd utan sidestykke full av fantastiske NPCar med RADIANT AI dvs. ei form for ekstremt avansert kunstig intelligens som til samanlikning får cylonane i Battlestar Galactica til å sjå ut som banale skript som spør deg om namnet ditt og deretter svarar "HEI, NAMNET DITT" gjennom Amigaen sin talesynthesizer frå 1985. So det er ikkje overraskande at dei no har flytta seg fleire lysår (eit lysår = 9 460 730 472 580,8 km) framover når det gjeld bygging i spel. Dette blir ein revolusjon, og eg trur ikkje det er noko overdriving å seie at Fallout 4 vil bli det viktigste skaparverket sidan...vel, skaparverket. Kay 4 Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 28. juli 2015 Del Skrevet 28. juli 2015 Bare jeg som god gammel Fallout veteran ikke synes denne The Sims modusen har noe i et Fallout-spill å gjøre? 4 Lenke til kommentar
Vice Skrevet 28. juli 2015 Del Skrevet 28. juli 2015 Gjør meg ingenting om den er der så lenge alt annet er der og det ikke er noe krav om at du MÅ bygge. 3 Lenke til kommentar
Belfaborac Skrevet 28. juli 2015 Del Skrevet 28. juli 2015 Gjør meg ingenting om den er der så lenge alt annet er der og det ikke er noe krav om at du MÅ bygge. Ditto. Helt på sin plass å syte over ting man evt. må gjøre selv om man ikke vil, men å syte over ting du fint kan skippe uten å oppleve noen som helst spillmessige represalier blir for teit. Sjøl er jeg ingen DIY-entusiast, men om byggemodulen indikerer og innebærer, som jeg tror, at mulighetene for moddere også blir enklere og bedre, så ser jeg veldig frem til å nyte fruktene av andres svette og tårer sånn litt på sikt. 1 Lenke til kommentar
Arodem Skrevet 28. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2015 Når du først blir klaget på kan jeg jo informere om at du har skrevet ''kunne'' to ganger i den andre settningen Gleder meg til denne delen av spillet! Blir brukt mye for min del, så gøy å få vite at det er flere lysår framfor skyrim! Blir nok knall! Det har jeg ingen god unnskyldning for. Takk for at du påpeket det! Retter nå. 1 Lenke til kommentar
Ham&Cheese Skrevet 28. juli 2015 Del Skrevet 28. juli 2015 Lov å nevne at Todd Howard var helt fantastisk ved visningen av Fallout 4? 1 Lenke til kommentar
Calibreeze_ Skrevet 28. juli 2015 Del Skrevet 28. juli 2015 Flere lysår ... ca en parsec? 1 Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 28. juli 2015 Del Skrevet 28. juli 2015 Bare jeg som god gammel Fallout veteran ikke synes denne The Sims modusen har noe i et Fallout-spill å gjøre? Skjønner skepsisen din. Men akkurat byggebiten er ikke det som bekymrer meg mest med dette spillet. 1 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 28. juli 2015 Del Skrevet 28. juli 2015 Gjør meg ingenting om den er der så lenge alt annet er der og det ikke er noe krav om at du MÅ bygge. Ditto. Helt på sin plass å syte over ting man evt. må gjøre selv om man ikke vil, men å syte over ting du fint kan skippe uten å oppleve noen som helst spillmessige represalier blir for teit. Sjøl er jeg ingen DIY-entusiast, men om byggemodulen indikerer og innebærer, som jeg tror, at mulighetene for moddere også blir enklere og bedre, så ser jeg veldig frem til å nyte fruktene av andres svette og tårer sånn litt på sikt. Hvem konkret er det du mener "syter"? AtW Lenke til kommentar
Husam Skrevet 28. juli 2015 Del Skrevet 28. juli 2015 At de inkluderer dette tullet er ikke noe problem i seg selv. Det at de er i ferd med å gjøre om Fallout-serien til en ren historiedrevet FPS-serie er derimot et problem. Spillet ligner mer på et Bioshock-spill enn et Fallout.spill. 1 Lenke til kommentar
Sweden4Life Skrevet 28. juli 2015 Del Skrevet 28. juli 2015 Kjære forfatter av denne artikkelen: "Lysår" er en enhet av distanse, ikke tid. Blir som om overskriften skulle sagt "..ligger flere kilometre foran Skyrim" flisespikkeri Lenke til kommentar
Psykonaut Skrevet 28. juli 2015 Del Skrevet 28. juli 2015 Slutt å krangle om lysår er en passende måleenhet for å ligge foran konkurrentene i spillbransjen. Kan dere ikke bare være enige om å bruke noe konstant slik som: "taulengder". "Fallout 4s byggemuligheter ligger flere taulengder foran det vi så i Skyrim." Alle vet hva et tau er og dermed hvor langt et slikt er. Enten det eller så kan dere også bruke "liter". 1 Lenke til kommentar
Chioz Skrevet 28. juli 2015 Del Skrevet 28. juli 2015 Merker jeg får mer interesse for spillet hvis det er bygge muligheter. vanskelig å finne et godt spill som ikke designet for dreping og blod og galeskap ut av kontroll. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå