Fjaslokt Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Forsvinner garanti på HK hvis jeg fjerner den originale NB kjøleribben ? Lenke til kommentar
|SeVen| Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 I utgangspuktet så mister du garantien da. Men er du forsiktig og fester på igjen de orginale kjøleren vis noe skjer så tviler jeg på at de finner ut at du har moddet. Og dermed har du garanti. Lenke til kommentar
Thorvald Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Ganske stor sansynlighet for det. Lenke til kommentar
Fjaslokt Skrevet 10. november 2003 Forfatter Del Skrevet 10. november 2003 bah, litt cp det da.. Får lime den på plass igjen da vøtt, så nekter jeg bare om de sier jeg har moddet det ;D Lenke til kommentar
norrick Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Forsvinner garanti på HK hvis jeg fjerner den originale NB kjøleribben ? Yupp, og det samme gjør overklokking, prometeia, vannkjøling av nord/syd-broer samt voltmodding også... : Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå