Ovidia2 Skrevet 28. juli 2015 Del Skrevet 28. juli 2015 Lengsel Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
HSP Skrevet 28. juli 2015 Del Skrevet 28. juli 2015 Dette tror jeg er det beste bildet jeg har sett fra deg. Virkelig god bruk av lys og ikke minst mørke. Elegant og best i farger synes jeg. Henning 1 Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 28. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2015 Tusen takk for den hyggelige tilbakemeldingen fra deg Henning. Hilsen Tove Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 28. juli 2015 Del Skrevet 28. juli 2015 Nydelig komposisjon. For oss mannfolk må det vil bli V1 i rødt ! Vennlig hilsen Ragnar 1 Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 28. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2015 Nydelig komposisjon. For oss mannfolk må det vil bli V1 i rødt ! Vennlig hilsen Ragnar Tusen takk for det Ragnar ! Vennlig hilsen Tove Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 28. juli 2015 Del Skrevet 28. juli 2015 Dette var bare knallbra! Som Henning sier, utmerket bruk av lys/mørke. Også strølyset (tror det kalles det..) fra vinduet gir en flott effekt. Oser lengsel lang vei av modellen, som forøvrig er kledelig antrukket for den anledningen som hun kanskje lengter etter. En som endelig kommer hjem...eller kanskje akkurat dradd....og det blir lenge til neste møte. Da har hun kanskje allerede begynt og lengte..... Foten som hun løfter på, er vel et utslag av utålmodighet/uro, og gir det lille ekstra til bildet. Glimrende perspektiv og her scorer farge versjonen definitivt høyest. Håper jeg aldri må velge en ti på topp liste av dine bilder, for da har jeg en virkelig utfordring, men dette scorer veeeldig høyt:-) Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 29. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2015 Hjertelig Karin og Pentaxen for de hyggelige tilbakemeldingene ! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 29. juli 2015 Del Skrevet 29. juli 2015 Her tror jeg det må bli svarthvitn for den røde rumpan ble kanskje litt vel mye andre signaler enn lengsel. Hmmm - kommer kanskje litt an på hva man lengter etter? Men altså svarthvitn. Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 29. juli 2015 Del Skrevet 29. juli 2015 Gratulerer med dagens ! Med Ragnar Lenke til kommentar
MikaelTj Skrevet 29. juli 2015 Del Skrevet 29. juli 2015 Dagens bilde: Det finnes flere typer bilder. Noen er laget for å være til pynt, andre har som formål å fortelle en historie. Dette bildet gjør begge deler på en utmerket måte. Det er vakkert å se på, men klarer også å formidle en helt spesiell stemning som gir seeren noe å tenke på. Samspillet mellom sort og rødt er en estetisk tiltalende kombinasjon, samtidig som fargene vekker assosiasjoner som ytterligere forsterker fortellingen. De store skyggepartiene gir bildet dramatikk samtidig som forstyrrende detaljer blir skjult. På den tekniske siden er det imponerende å se hvor flott et bilde tatt på ISO 10 000 kan se ut 1 Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 30. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2015 Dagens bilde: Det finnes flere typer bilder. Noen er laget for å være til pynt, andre har som formål å fortelle en historie. Dette bildet gjør begge deler på en utmerket måte. Det er vakkert å se på, men klarer også å formidle en helt spesiell stemning som gir seeren noe å tenke på. Samspillet mellom sort og rødt er en estetisk tiltalende kombinasjon, samtidig som fargene vekker assosiasjoner som ytterligere forsterker fortellingen. De store skyggepartiene gir bildet dramatikk samtidig som forstyrrende detaljer blir skjult. På den tekniske siden er det imponerende å se hvor flott et bilde tatt på ISO 10 000 kan se ut Tusen takk Roar, Ragnar og Mikael!! Så hyggelig at dette ble dagens bilde!! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 30. juli 2015 Del Skrevet 30. juli 2015 V1 er suveren med det fantastiske lyset du har fått inn vinduet. Damen i vinduet gjør bildet ekstra pirrende og den rød kjolen gjør bildet helt topp. Kan det gjøres bedre? Svaret er nei. Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 11. august 2015 Del Skrevet 11. august 2015 Hurra for deg, Tove, for bildet ditt, og for all den inspirasjonen du gir til "oss vanlige dødelige" fotofreaks... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg