Gå til innhold

2...

Gjest medlem-359424

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jasså, fotfetisjen er påan igjen.

Jeg tenker nok en opplysing av den gjengrodde svarte skosålen, men Author har kanskje en mening med å presentere den akkuran sånn?

Det begynner å bli en del finurlige serier fra din hånd nå.

Kunne kanskje vært artig å se hele seriene på rekke og rad på en vegg el. l. og ikke bare ett og ett.

Bare en tanke selvfølgelig så det får bli med det..

Roar

Lenke til kommentar
Gjest medlem-359424

Takker for kommentarer:-)

Ang. utstilling, så er jeg nok et godt stykke unna.....men enig med deg Kneppen, hadde vært gøy og se noen av bildene på rekke og rad:-)

Lenke til kommentar

Genialt bilde i all sin enkelhet. Fint med de to bladene nede til høyre. To små detaljer som bringer balanse til et ellers venstretungt bilde.

Er enig i at det er kjekkest å se slike bilder som en serie. Prøver derfor å få til en endring som gjør at man kan laste opp inntil 5 bilder om gangen. Da blir det litt enklere for de som ønsker å presentere serier :)

Lenke til kommentar
Gjest medlem-359424

Genialt bilde i all sin enkelhet. Fint med de to bladene nede til høyre. To små detaljer som bringer balanse til et ellers venstretungt bilde.

Er enig i at det er kjekkest å se slike bilder som en serie. Prøver derfor å få til en endring som gjør at man kan laste opp inntil 5 bilder om gangen. Da blir det litt enklere for de som ønsker å presentere serier :)

Takker hyggelig kommentar Mikael:-) Er ute og testkjører Fujien....

Ang. Serier, så hadde det vært en god ide om en kunne laste opp dette. Kunne f.eks. være et valg når en skal legge til nytt bilde, der en kunne velge enkeltbilde eller serie. 3-5 bilder skulle kunne gi mulighet for de fleste og få til. Jeg ser ihvertfall frem til at dette skal bli mulig:-)

(Nevnte dette for mr. White, og han støtter det fullt ut...)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...