AnonymDiskusjon Skrevet 27. juli 2015 Del Skrevet 27. juli 2015 Må strukturere denne posten litt, bare sånn at jeg får formulert frem hva jeg ønsker å si på riktig måte. Er ganske klar over hvor gæren jeg høres ut som, men jeg vil likevel prøve å formidle dette så ærlig som mulig. Jeg håper inderlig ingen gjenkjenner hvem som skriver dette. Bare til opplysning: Jeg er kjent med PUA-konseptet, og jeg vet nøyaktig hvor folk som driver med slikt vil tenke når de leser resten, men jeg håper dere kan prøve å se det fra min side. Føler jeg er litt langt nede akkurat nå, og håper dere kan se personen bak dette i stedet for å karakterisere meg som syk eller noe slikt. Først og fremst: Jeg begynner å bli overbevist om at dette ikke lenger er noen alminnelig kjærlighetssorg, men stalkertendenser fra helvete. Dette er fordi hun ikke gjør en dritt ut av seg skjønnhetsmessig. Hun er derimot litt unik mtp at hun er ekstremt vellykket på noen områder, og jeg har rævkjørt hodet mitt så mange ganger om at hun er unik at jeg nesten vil si at det er et problem. Spesielt den siste gangen jeg møtte henne ble jeg litt overrasket over hvordan hun var i virkeligheten ikke samsvarte helt med den jeg hadde i tankene. Når hun etterhvert begynte å oppfatte meg som pågående sendte jeg bare henne noe veldig slibrig på facebook og ble avvist helt greit, noe jeg faktisk ikke tok meg så fryktelig nær av. Deretter rodde jeg i land at vi burde møtes og prate om det osvosv, og vi endte opp som "venner" uten at vi noen gang prater med hverandre, og vi har egentlig ikke noe bra forhold til hverandre etter dette. Nå er det nesten ett år siden dette, men hun er enda hovedgrunnen til at jeg logger på facebook hver dag. Det er helvetes irriterende egentlig. Og dette er bare en liten del av hele hysteriet. Jeg har dedikert sommere til å trene meg opp for å spørre rett før semesterstart om å møtes for å ta meg ekstra godt ut. Jeg har rydda leiligheten noe helt til helvete hver gang vi møttes i tilfelle hun kunne tenke seg å bli med hjem. Jeg har utenom dette også dedikert helvetes mye tid for å møtes, at ting skulle gå som det gikk osvosv. Det er litt fucka å tenke på nå, men det føles litt godt at jeg får skrevet det så innser jeg litt selv hvor jævla taper jeg har vært. Og i dag kom liksom bomba som var uungåelig. Jeg har liksom venta nå 1.5 år på at hun skal komme angrend. Jeg vet at vedkommende er på en tur med 5 andre. De dro i går, og nå har han ene fyren som har hatt tettest kontakt med hun jenta endret forholdsstatusen sin på facebook. Det er selvfølgelig litt vanskelig for dere å gi noen subjektiv vurdering av dette, men jeg vil si at det er 95% for at jeg ikke bommer her. Jeg er verken sur eller deppa, hun har nemlig aldri gjort meg en dritt egentlig,v erken på godt eller vondt. Jeg føler bare en enorm tomhetsfølelse over at jeg har investert så ekstremt mye tid og følelser inn i henne for absolutt ingenting, og at jeg sitter igjen som verdens største taper. Tilslutt vil jeg bare komme med en egen vurdering av dette. Jeg tror i utgangspunktet at dette problemet skyldes at jeg har kanskje ikke tilstrekkelig som holder meg opptatt med egne ting i livet. Jeg må skaffe meg flere holdepunkter (eller gode karakteristikker) som sport, gode venner som eventuelt holder meg borte fra en så sjukt destruktiv tankegang som dette. Det er naturligvis ikke hver dag jeg fremstår slik, men nå som jeg nettopp har fått vite om dette så er det slik. Og jeg har ikke så mange jeg kan snakke med om dette som kan få meg over på bedre tanker. Jeg hadde i utgangspunktet tenkt å invitere henne for å snakke litt sammen nå før jeg begynner enda et nytt semester for å forklare hvor sjukt oppsatt jeg er på henne, og at jeg hadde faktisk tenkt nå en stor del av neste år på å trene meg opp i en kampsport, delvis pga. hun (er strengt tatt mange gode grunner til å være i fysisk god form), men nå så tror jeg at dette er en jævla dårlig idé. Setter pris på at dere gadd å lese dette. Jeg har en følelse på at dette kommer til å ordne seg fremover nå. Anonymous poster hash: 2513f...e2f Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 27. juli 2015 Del Skrevet 27. juli 2015 Å være så opphengt i én bestemt kvinne over lengre tid er ikke sunt, men det har du vel merket. En løsning er jo så klart å kutte henne helt ut. Slett henne fra Facebook, ikke oppsøk kontakt med henne - fjern henne fra livet ditt. Så slipper du å hele tiden få helt bensin på bålet. Lenke til kommentar
Ardenus Skrevet 27. juli 2015 Del Skrevet 27. juli 2015 Du har heng deg opp i denne jenta, hun avviste deg for lenge siden, men du går fortsatt rundt og håper at hun plutselig skal falle for deg igjen, det skjer ikke, hun har glemt deg for lenge siden. Dere er ikke engang venner, dere er facebook venner, som betyr null. Sier ikke dette for å være slem, men tror du må få høre det. Du skal dessuten ikke "endre" deg på mange sett for å bli likt av noen, enten liker de deg som du er, eller så liker de deg ikke. Du MÅ være deg selv, ellers blir du falsk og det blir oppdaget før eller siden. Er lett for oss og si at bare slett a og kom deg videre, men det er nok eneste måten for deg. Finn på ting som du trives med, fin ei ny jente å bli glad i, hold slibrige kommentarer til deg selv, du skal kjenne jenta ganske godt før du kommer med slikt, hvis du ikke er VELDIG god menneskekjenner. Ta det litt piano og slapp av, du fremstår nok som desperat når du kommer med griseprat tidlig, prat om normale ting, skal du gi komplimang, så si at hun har nydelige øyne, et søtt ansikt eller koselig å prate med. Gjerne noe som gjenspeiler hennes personlighet framfor hennes utseende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå