Trond Olav Løkken Skrevet 27. juli 2015 Del Skrevet 27. juli 2015 Tall Ships Races Kristiansand Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 28. juli 2015 Del Skrevet 28. juli 2015 Herlig virvar av master og tau m.m. Sjelden å se tre så flotte seilskuter på samme tid, og enda en utenfor billedkant. Fint utsnitt, spennende bilde. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 28. juli 2015 Del Skrevet 28. juli 2015 Mye master, rær og fargerike kluter i V1 her. Kanskje ville jeg forsøkt et kutt oppe eller litt pirkearbeid og klonet vekk en gul spydspiss inn fra venstre nær øvre venstre hjørnet. Samme gjelder venstresiden på V2 for å få tauene som rene linjer ut på venstre ramme. Kanskje også beskåret høyre siden så neset hadde blitt kuttet av bildekant og gitt ekstra spenning. Men en ting er å sitte å kritisere å foreslå i etterkant - noe helt annet er det å gjøre det så det blir naturlig og pent for slike motiver er så absolutt utfordringer. Jeg vet litt om det for jeg tok meg et "tokt" rundt Rådhus og Akershus bryggene som er krydret med diverse båter av ymse slag i fjor sommer og laget en serie der. Roar Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 28. juli 2015 Del Skrevet 28. juli 2015 Herlig virrvarr der man må lete lenge etter de mange motivene som finnes i bildet. Det ble kult! Hilsen Tove Lenke til kommentar
karoald Skrevet 28. juli 2015 Del Skrevet 28. juli 2015 Mykje liv og røre her--fint utsnitt Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 28. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2015 Takker så mye for kommentarer! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg