Leif Olsson Skrevet 27. juli 2015 Del Skrevet 27. juli 2015 Fiskmåke Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 28. juli 2015 Del Skrevet 28. juli 2015 Måke i hvile-modus, stilig hilsen Torhild Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 28. juli 2015 Del Skrevet 28. juli 2015 Ser ut som om den står på ett ben. Stilig portrett. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 28. juli 2015 Del Skrevet 28. juli 2015 Vanlig hvilestilling for en del fugler dette. Fin positur med hodet vendt bakover til ære for fotografen. God skarphet i ditto lys henter farger og detaljer. Litt kraftig høylys på det hvite foran vingen under nebbet og litt gjengrodd på den sorte stjerten som seg hør og bør på fugler i hvitt og sort. Har jo mine bitre erfaringer med hvite fugler under sterk tropesol fra mine 17 vintre i Goa i India. Roar Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 28. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2015 Hei Torhild og Ragnar Takk før hyggelige kommentarer :-) :-) Det er så riktig, den står og hviler på et bein, hvilemodus. Med vennlig hilsen ? Leif Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 28. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2015 Vanlig hvilestilling for en del fugler dette. Fin positur med hodet vendt bakover til ære for fotografen. God skarphet i ditto lys henter farger og detaljer. Litt kraftig høylys på det hvite foran vingen under nebbet og litt gjengrodd på den sorte stjerten som seg hør og bør på fugler i hvitt og sort. Har jo mine bitre erfaringer med hvite fugler under sterk tropesol fra mine 17 vintre i Goa i India. Roar Hei Roar Takk for hyggelig " høylyst " kommentar Med vennlig hilsen Leif Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg