Gå til innhold

Krise ! Pipelyd og lukter svidd!

Anbefalte innlegg

Hei, skulle bygge pc idag, kobla alt sammen prøvde å starte Pcn kom en pipelyd så begynte det å lukte svidd av strømforsyningen og kom litt røyk ut av den, tror jeg kobla feil mellom 4 pin og 6 pin på hovedkortet/ skjermkortet, men virker ikke som om de tok noe skade kun strømforsyningen som virker gåen, er uansett livredd for skjermkortet skal ha tatt noe skade men er det bare å kjøpe ny strømforsyning ? Noen innspill ?

Takk for svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

kjør RMA på strømforsyningen, er nokså sannsynlig at den var ødelagt ved ankomst.

den funka da jeg testa alle komponentene før jeg satt alt inn i kabinettet, men når jeg kobla det sammen igjen i kabinettet så må jeg ha bytta mellom 4 og 6 pin
Lenke til kommentar

kjør RMA på strømforsyningen, er nokså sannsynlig at den var ødelagt ved ankomst.

den funka da jeg testa alle komponentene før jeg satt alt inn i kabinettet, men når jeg kobla det sammen igjen i kabinettet så må jeg ha bytta mellom 4 og 6 pin

Det skal ikke være nok til at den selvdestruerer. De er som regel greie på slikt.

Lenke til kommentar

Det skal ikke være nok til at den selvdestruerer. De er som regel greie på slikt.

godt å høre, prøver igjen i morgen takk for svar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...