Tekkers Skrevet 27. juli 2015 Del Skrevet 27. juli 2015 Hei, skulle bygge pc idag, kobla alt sammen prøvde å starte Pcn kom en pipelyd så begynte det å lukte svidd av strømforsyningen og kom litt røyk ut av den, tror jeg kobla feil mellom 4 pin og 6 pin på hovedkortet/ skjermkortet, men virker ikke som om de tok noe skade kun strømforsyningen som virker gåen, er uansett livredd for skjermkortet skal ha tatt noe skade men er det bare å kjøpe ny strømforsyning ? Noen innspill ? Takk for svar. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 27. juli 2015 Del Skrevet 27. juli 2015 (endret) Man kan ikke utelukke at komponentene har tatt skade før man har testet dem. Endret 27. juli 2015 av RRhoads Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 27. juli 2015 Del Skrevet 27. juli 2015 kjør RMA på strømforsyningen, er nokså sannsynlig at den var ødelagt ved ankomst. Lenke til kommentar
Tekkers Skrevet 27. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2015 Man kan ikke utelukke at komponentene har tatt skade før man har testet dem. nei var det jeg tenkte, får bare kjøpte ny strømforsyning i morra og teste . Sykt irriterende :/ Lenke til kommentar
Tekkers Skrevet 27. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2015 kjør RMA på strømforsyningen, er nokså sannsynlig at den var ødelagt ved ankomst. den funka da jeg testa alle komponentene før jeg satt alt inn i kabinettet, men når jeg kobla det sammen igjen i kabinettet så må jeg ha bytta mellom 4 og 6 pin Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 27. juli 2015 Del Skrevet 27. juli 2015 kjør RMA på strømforsyningen, er nokså sannsynlig at den var ødelagt ved ankomst.den funka da jeg testa alle komponentene før jeg satt alt inn i kabinettet, men når jeg kobla det sammen igjen i kabinettet så må jeg ha bytta mellom 4 og 6 pin Det skal ikke være nok til at den selvdestruerer. De er som regel greie på slikt. Lenke til kommentar
Tekkers Skrevet 27. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2015 kjør RMA på strømforsyningen, er nokså sannsynlig at den var ødelagt ved ankomst. den funka da jeg testa alle komponentene før jeg satt alt inn i kabinettet, men når jeg kobla det sammen igjen i kabinettet så må jeg ha bytta mellom 4 og 6 pin Det skal ikke være nok til at den selvdestruerer. De er som regel greie på slikt. godt å høre, prøver igjen i morgen takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå