Ragnar Skj Skrevet 27. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2015 Borgund stavkirke Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 27. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2015 Velkomponert og teknisk bra utført som alltid fra deg. Fint at du har fått med begge kirkene. Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Nils Christian Skjauff Skrevet 27. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2015 Flott foreviget - fint å få med begge kirkene fra hver sin tidsepoke. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 28. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2015 Interessant og flott bilde hilsen Torhild Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 28. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2015 Meget flott, Ragnar. Visste ikke at man finner to eldre kirker så tett på hverandre, så her lærer man fortsatt kulturgeografi. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 28. juli 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. juli 2015 Velkomponert og teknisk bra utført som alltid fra deg. Fint at du har fått med begge kirkene. Mvh. Rolf Takk for hyggelig kommentar ! Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 28. juli 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. juli 2015 Flott foreviget - fint å få med begge kirkene fra hver sin tidsepoke. Takk for din kommentar Nils. Dette er jo et nesten for vanlig fotomotiv, men forsøkte å få en annerledes vinkel og utsnitt. Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 28. juli 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. juli 2015 Interessant og flott bilde hilsen Torhild Takk for kommentaren Torhild ! Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 28. juli 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. juli 2015 Meget flott, Ragnar. Visste ikke at man finner to eldre kirker så tett på hverandre, så her lærer man fortsatt kulturgeografi. Hjertelig takk for din fine kommentar. Skj Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 28. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2015 Ja, her har det gått med mye staver så vi får håpe at "Kjerringa med staven" fikk beholde sin. Fint komponert i ditto lys med god skarphet etc. etc. Gjør seg bra i panoramaformat. Likevel foreslår jeg ytterligere 2 kanskje 3 mm. kutt nede da man lett får følelsen av linje ut i nedre høyre hjørne selv om det mangler 1 mm. Roar Lenke til kommentar
okjo Skrevet 28. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2015 Flott og godt dokumentert, har vært der en gang men det er så lenge siden at det er blitt nokså utvisket. Mvh Oddmund Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 28. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2015 Flott bilde av de to stavkirkene. Tror jeg var her når jeg var liten. Bra dokumentert! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 28. juli 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. juli 2015 Ja, her har det gått med mye staver så vi får håpe at "Kjerringa med staven" fikk beholde sin. Fint komponert i ditto lys med god skarphet etc. etc. Gjør seg bra i panoramaformat. Likevel foreslår jeg ytterligere 2 kanskje 3 mm. kutt nede da man lett får følelsen av linje ut i nedre høyre hjørne selv om det mangler 1 mm. Roar Kuttet så langt jeg torde i underkant for å unngå at gangveien skulle ende ut i nedre høyre hjørne i tillegg til at en vei er klonet bort i venstre billedkant (nede) men ser jo at gjerdet ender ut nede til høyre. Hadde ellers en "helsikes" jobb med å klone bort lyskastere som jeg syntes ikke passet inn i bildet i tillegg en del andre justeringer. Men det er nok som ingen ting å regne i forhold til alt etterarbeid du foretar deg i dine bilder. Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 28. juli 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. juli 2015 Flott og godt dokumentert, har vært der en gang men det er så lenge siden at det er blitt nokså utvisket. Mvh Oddmund Takk for kommentaren ! Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 28. juli 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. juli 2015 Flott bilde av de to stavkirkene. Tror jeg var her når jeg var liten. Bra dokumentert! Hilsen Tove Takk for at du ville kommentere et så ringe produkt (i forhold til dine) Skj Lenke til kommentar
karoald Skrevet 28. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2015 Bra utsnitt som fortel mykje om plassen--- Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 28. juli 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. juli 2015 Bra utsnitt som fortel mykje om plassen--- Takk for din hyggelige kommentar. Ikke så lett å få til så mye nytt når det gjelder Borgund stavkirke. Skj Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg