janwilli Skrevet 27. juli 2015 Del Skrevet 27. juli 2015 Akkerhaugen bru Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 27. juli 2015 Del Skrevet 27. juli 2015 En meget flott presentasjon av ett yndet motiv. Super speiling og prima etterbehandling. Mvh. Rolf 1 Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 28. juli 2015 Del Skrevet 28. juli 2015 Flott utsnitt, vellykket etterbehandling. Vennlig hilsen Ragnar 1 Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 28. juli 2015 Del Skrevet 28. juli 2015 Ja, slike bruspeilinger gir god virkning. Ingenting å si å¨resultatet her. Jeg forsøkte å scrolle opp og stoppet akkurat et par mm. over originalbuen. Da senker du blikket og man ser direkte gjennom sirkelen mot himmelen laangt der inne hvilket øker dybdefølelsen betraktelig. Hva med en V2? Roar 1 Lenke til kommentar
janwilli Skrevet 28. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2015 Ja, slike bruspeilinger gir god virkning. Ingenting å si å¨resultatet her. Jeg forsøkte å scrolle opp og stoppet akkurat et par mm. over originalbuen. Da senker du blikket og man ser direkte gjennom sirkelen mot himmelen laangt der inne hvilket øker dybdefølelsen betraktelig. Hva med en V2? Roar Da har jeg lagt til to versjoner med forskjellig beskjæring. Det er kanskje noe slik som verjon 2 du tenker på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg