Rolf Kristensen Skrevet 27. juli 2015 Del Skrevet 27. juli 2015 No spitting on the bus... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ulv Sandberg Skrevet 27. juli 2015 Del Skrevet 27. juli 2015 Veldig bra dette Rolf, og får meg til å minnes en glemt perle av en låt (selv om jeg personlig likte "Down in the bunker" bedre)...., men for en gammel bussjåfør...herlig tekst som du har fått fram mimringen gjennom denne visualiseringen ...well done! mvh Ulv Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 28. juli 2015 Del Skrevet 28. juli 2015 Stedet må være som et fluepapir på fotografer. Mulighet for spennende utsnitt og bilder er så absolutt til stede, noe dette er et bevis på. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 28. juli 2015 Del Skrevet 28. juli 2015 Det var visst ikke helt vår enda og taket lekker tydeligvis skal man dømme etter snøen inne i bussen. Her ser jeg også en del tett på motiver og kanskje var det en del abstrakte utsnitt på utsiden av bussen også? Men slikt er det kanskje vare meg som ser etter. Ikke rart engelskmannen var fornøyd. Husker jeg fikk noen begeistrede tilbakemeldinger fra amerikanere da jeg første gang la ut min serie fra Båstnes på pbase. Roar Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 28. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2015 Veldig bra dette Rolf, og får meg til å minnes en glemt perle av en låt (selv om jeg personlig likte "Down in the bunker" bedre)...., men for en gammel bussjåfør...herlig tekst som du har fått fram mimringen gjennom denne visualiseringen ...well done! mvh Ulv Mange takk for hyggelig og reflektert kommentar Ulv ! Down in the bunker, er også en fin låt som jeg også liker godt. Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 28. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2015 Stedet må være som et fluepapir på fotografer. Mulighet for spennende utsnitt og bilder er så absolutt til stede, noe dette er et bevis på. Vennlig hilsen Ragnar Mange takk for hyggelig kommentar Ragnar ! Det har alltid vært andre fotografer der de gangene jeg har vært der, så det er som du sier, ett slags fluepapir Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 28. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2015 Det var visst ikke helt vår enda og taket lekker tydeligvis skal man dømme etter snøen inne i bussen. Her ser jeg også en del tett på motiver og kanskje var det en del abstrakte utsnitt på utsiden av bussen også? Men slikt er det kanskje vare meg som ser etter. Ikke rart engelskmannen var fornøyd. Husker jeg fikk noen begeistrede tilbakemeldinger fra amerikanere da jeg første gang la ut min serie fra Båstnes på pbase. Roar Mange takk for kommentaren Roar ! Det er ikke snø du ser i midtgangen, det er faktisk fjær fra noen gamle dyner Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg