H?rselsvern Skrevet 27. juli 2015 Del Skrevet 27. juli 2015 Noen som vet hvor man kjøper lysstoffrør til lamper som man gjerne har på badet? Får man slikt på Rema 1000/kiwi etc, eller må jeg komme meg til Clas Ohlson eller noe i den duren? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 27. juli 2015 Del Skrevet 27. juli 2015 Mål lengden først, så du ikke kjøper feil. Rørene står sammen med lyspærer og sikringer. Det brukte røret inneholder miljøgiften kvikksølv, så ta med det brukte røret til butikken. De tar i mot gratis fra privatpersoner. Lenke til kommentar
H?rselsvern Skrevet 27. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2015 Men jeg får tak i det på en vanlig dagligvarebutikk ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 27. juli 2015 Del Skrevet 27. juli 2015 (endret) Jada Edit: dvs. det finnes noen sære varianter, men sansynligheten for at Kiwi/rema/Rimi/Coop har dem, er stor. Endret 27. juli 2015 av Slettet-376f9 Lenke til kommentar
H?rselsvern Skrevet 27. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2015 takk for svar da blir det lys på badet Lenke til kommentar
H?rselsvern Skrevet 27. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2015 Rimi hadde 1 igjen i min størrrelse Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 28. september 2016 Del Skrevet 28. september 2016 jakter på lysstoffrør T5- 24W 6400K lengde 1m. +tapper . Har snart trålt hele Oslo både matvare butikker og spesialister. på lysstoffrør. Søkt på nett hvor noen annonserte best i Norge på lys, men har ennå ikke fått treff. Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 28. september 2016 Del Skrevet 28. september 2016 http://www.lyskomponenter.no/21w-840-t5-he Dette var det nærmeste jeg fant i farta. Så ikke noe på lengde der, må innrømme at akkurat det du ser etter høres rimelig utradisjonelt ut. Men jeg har i hvert fall brukt dette firmaet ifm. jobb når det er noen sære deler jeg har trengt. Ta eventuelt kontakt med de så er de sikkert behjelpelige. Lysrør er nok forøvrig noe som kommer til å bli verre og verre å få tak i, spesielt T8 uten at det er tema akkurat i dette tilfellet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå