stasomfaen Skrevet 27. juli 2015 Del Skrevet 27. juli 2015 (endret) Hv til hæren? Hvordan er det? Har vært i ftgtj i hæren, søkte hv innsats nå og skalsnart på opptak, men sjefen der snakket på å overføre meg fra hæren sitt system til hv sitt. Er vel ikke noe problem å søke opptak i fsk/etterretning osv senere fordet? Endret 27. juli 2015 av stasomfaen Lenke til kommentar
Rioter Skrevet 27. juli 2015 Del Skrevet 27. juli 2015 Les denne http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/Forsvarssjef-anbefaler-et-forsvar-han-ikke-selv-onsker-8096332.html Lenke til kommentar
stasomfaen Skrevet 27. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2015 Søker hv innsats bare for fritidssyssel ved siden av skolen og ekstra trening ved siden sv det jeg gjør. Bare lurer på om det er noe problem? Er vel ikke sånn at de nekter søknader bare fordi en har vært i HV-i? Lenke til kommentar
stasomfaen Skrevet 27. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2015 Vpv sa det ikke var noe problem Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 3. august 2015 Del Skrevet 3. august 2015 Søker hv innsats bare for fritidssyssel ved siden av skolen og ekstra trening ved siden sv det jeg gjør. Bare lurer på om det er noe problem? Er vel ikke sånn at de nekter søknader bare fordi en har vært i HV-i? Skal overhodet ikke være noe problem. Tvert imot bra at du opprettholder et visst treningsnivå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå