fjarle Skrevet 27. juli 2015 Del Skrevet 27. juli 2015 Nye rykter om Sonys neste flaggskipmobil.RYKTE: Sony Xperia Z5 kan få større skjerm Lenke til kommentar
La Menthe Skrevet 27. juli 2015 Del Skrevet 27. juli 2015 (endret) Nå som den mer strømgjerrige og ganske kraftige Snapdragon 820 er mer eller mindre konfirmert for telefoner sent på høsten, kan de resterende telefonen som lanseres på slutten av året bli spennende. Blir veldig interessant å se spesielt 4 modeller: Xperia Z5, Galaxy Note 5, LG G4 Pro og Nexus 5. Håper spesielt på en Nexus 5 med det samme fantastiske kameraet og skjermen (i 1080p, så klart) som G4. Endret 27. juli 2015 av La Menthe Lenke til kommentar
Burgomatic Skrevet 27. juli 2015 Del Skrevet 27. juli 2015 Er ikke helt begeistret for trenden med at alle skal gå rundt med et nettbrett i lomma. 4 Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 27. juli 2015 Del Skrevet 27. juli 2015 Håper Z5 compact blir lansert samtidig. 3 Lenke til kommentar
Ondrikus Skrevet 27. juli 2015 Del Skrevet 27. juli 2015 Håper Z5 compact blir lansert samtidig. Det blir den, annenhver Xperia Z får en kompakt motpart (Z1, Z3 og nå Z5). Hvis vi skal tro alle ryktene, får vi også en større versjon av Z5 også, Z5 Ultra. Så lenge de fortsetter med kompaktversjoner av telefonene sine, er ikke økt skjermstørrelse på hovedmodellen et veldig stort problem etter min mening. Jeg syns 5,2" er en veldig god størrelse, så hvis 5,5" blir for stort (noe jeg forøvrig ikke tror) kan man alltids gå ned til kompaktversjonen Lenke til kommentar
mikke83 Skrevet 27. juli 2015 Del Skrevet 27. juli 2015 Jeg synes det er galskap at skjermer blir større og større. Hendene blir ikke større og større. 1 Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 28. juli 2015 Del Skrevet 28. juli 2015 Jeg ser ikke problemet med at noen modeller får større skjerm, det finnes nok at mobiler der ute som er gode og er i forskjellige størrelser, så det er bare å vrake og velge. Selv sitter jeg og venter på Z5 før jeg velger hvilken ny mobil jeg skal ha. Jeg har ikke nettbrett, ser ikke behovet da jeg foretrekker laptop eller stasjonær pc. Dermed ønsker jeg meg en litt større mobil for å ha en "hybrid" løsning der, selv om det ikke er ett nettbrett i den forstand. Min aldrende S3 begynner å skrante så blir å bytte til høsten, men ikke avgjort hvilken modell jeg kommer til å gå for. Men Z5 er uten tvil en sterk kandidat for meg. 1 Lenke til kommentar
jan-otto Skrevet 28. juli 2015 Del Skrevet 28. juli 2015 Kvitter de seg med den skjøre baksiden i glass så kan dette bli en perfekt telefon. 5,5 tommer skjerm og stort batteri må bli perfekt. 1 Lenke til kommentar
Gravitass Skrevet 28. juli 2015 Del Skrevet 28. juli 2015 Jeg synes det er galskap at skjermer blir større og større. Hendene blir ikke større og større. Trenden er den samme i stua også, til og med i biler! Og samtidig, så blir ikke øynene våres noe større heller. Dette har mer med vaner å gjøre enn noe annet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg