Espen Jansen Skrevet 27. juli 2015 Del Skrevet 27. juli 2015 Forza 6 leker seg med regn og mørke, men de virkelig store nyhetene uteblir.SNIKTITT: Forza Motorsport 6 Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 27. juli 2015 Del Skrevet 27. juli 2015 Dette spillet er vel strengt tatt Forza 5, spillet Turn 10 ville lage, om de ikke måtte rekke lanseringen til Xbox One. Uansett gleder jeg meg, dette er årsaken til at jeg blir å kjøpe meg en XOne. 2 Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 27. juli 2015 Del Skrevet 27. juli 2015 Fikk lyst på Xbone nå ja. Ser/høres knallbra ut! 1 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 27. juli 2015 Del Skrevet 27. juli 2015 (endret) Regn og mørke i et bilspill en stor nyhet i 2015/2016? Really Forza? Vel, hadde vært gøy med Forza 6 men gidder ikke kjøpe en konsoll ekstra denne gangen pga. det. Endret 27. juli 2015 av Theo343 1 Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 27. juli 2015 Del Skrevet 27. juli 2015 Trenger en next-gen konsoll til Rock Band 4 uansett, Forza er bare masse ekstra sukker på 2 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 27. juli 2015 Del Skrevet 27. juli 2015 (endret) Har allerede kjøpt en konsoll men kjøper ikke 2 denne gangen hehe. Sist gang kjøpte jeg faktisk 3, også Wii. Nå blir det kun 1. Endret 27. juli 2015 av Theo343 1 Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 27. juli 2015 Del Skrevet 27. juli 2015 Ahh...følest ut som en evighet til 15 september, men heldigvis kommer det litt snadder før Forza 6. Rare Replay, Gears Ultimate, Dishonored Def.Ed, Mad Max og Metal Gear. Ifølge Gamezone.no. Lenke til kommentar
samco Skrevet 27. juli 2015 Del Skrevet 27. juli 2015 Forza 6 .... Stor forza fan og serien har sakte men sikkert blitt bedre og bedre.... Life is good Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 28. juli 2015 Del Skrevet 28. juli 2015 Skal ha. Kanskje ikke til launch, men når prisen går ned litt. Regner med at dette blir mye bedre enn middelmådige Forza 5. 1 Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 29. juli 2015 Del Skrevet 29. juli 2015 60 fps? Eller "opptil" 30 fps? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 29. juli 2015 Del Skrevet 29. juli 2015 Siden dette ikke er Horizon er det nok 60fps, noe annet hadde vært fullstendig lavmål. Forza 5 imponerte i noen timer før det ble klart at dette nærmest var en amputert stakkarslig DLC- Offerpakke. Har mer troen på dette spillet Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 29. juli 2015 Del Skrevet 29. juli 2015 Usikker på om det blir kjøp ved lansering, men dette tror jeg har potensiale til å bli et knallspill. Hoppet over 5'eren, så jeg begynner å bli klar for et nytt bilspill av denne typen. Lenke til kommentar
BiggusD Skrevet 31. juli 2015 Del Skrevet 31. juli 2015 Det som er mer interessant enn grafikk, antall biler og baner, og definitivt mer interessant enn "variasjon" er hvordan AI'en arter seg. Ihvertfall for meg. I Forza 4 er det fortsatt slik at AI'en ikke gir full gass, selv ikke på langstrekkene og på høyeste vanskelighetsgrad. De er ikke i nærheten av å utnytte potensialet i bilene de kjører, og bremser i tide og utide slik at det nærmest er umulig å kjøre "rent" så lenge de er i nærheten. Den eneste måten de faktisk klarer å kjøre forbi bilen foran er hvis de har en raskere bil - mye raskere, mens bilens handling knapt har noe å si for rundetidene deres. Et stort savn for meg er at jeg ikke selv kan velge bilene jeg ønsker å kjøre mot. Det eksisterer allerede en AI som kan kjøre hvilken som helst bil for deg, så jeg ser ikke helt hvorfor det bare er et lite antall biler som plukkes ut til løpene. Det å tune bilene mine til for eksempel A600 og kjøre mot dem (eller til og med se på at de kjører mot hverandre) er noe som hadde forlenget spillbarheten for meg noe voldsomt. Jeg har aldri spilt igjennom Forza 4, og det er to grunner til det; 1) spillet kræsjer som fafo slik at jeg ikke har fysisk mulighet til å fullføre career mode; og 2) "championship"-løpet er bokstavelig talt poengløst - hvorfor i all verden kjøre kvalik når dette har ingen ting å si for hvor hen i feltet du starter i det faktiske løpet og du likevel må vinne alle løpene siden det ikke deles ut poeng som i et faktisk billøp? Akkurat der er GT veldig mye bedre. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 1. august 2015 Del Skrevet 1. august 2015 Fullførte Forza 4 helt uten problemer. Spillet kræsjet aldri.. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 2. august 2015 Del Skrevet 2. august 2015 (endret) Helt enig, man bør jobbe vesentlig mer med AI for å gi en bra spillopplevelse. De fleste sier jo at "da kan du jo spille multiplayer", men det er mye trolling i MP som ikke alltid gjør det til et bedre alternativ. Min mening er at pga. MP så har utviklerne blitt late på AI og SP. Endret 2. august 2015 av Theo343 Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 Turn 10 bekreftet på ny at Forza 6 blir 1080p/60 med 24 biler på banen, omså i multiplayer. Regnsimuleringen kjører også i 60 fps. 1 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 7. august 2015 Del Skrevet 7. august 2015 Hadde vært nice, men nah orker ikke flere konsoller denne runden. Lenke til kommentar
Ola Sander Skrevet 30. august 2015 Del Skrevet 30. august 2015 Dette spillet er vel strengt tatt Forza 5, spillet Turn 10 ville lage, om de ikke måtte rekke lanseringen til Xbox One. Uansett gleder jeg meg, dette er årsaken til at jeg blir å kjøpe meg en XOne. sjæl! Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 Turn 10 bekreftet på ny at Forza 6 blir 1080p/60 med 24 biler på banen, omså i multiplayer. Regnsimuleringen kjører også i 60 fps. Og det med den grafikken. Artig å se hva de får ut av en såpass svak GPU som Bonaire. Men her vises nok ganske greit fordelen med å utvikle et eksklusivt spill til en fixed hardware plattform med et low-level grafikk API. Ser virkelig frem til å spille dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå