J.H Skrevet 27. juli 2015 Del Skrevet 27. juli 2015 Vingestrekk Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 27. juli 2015 Del Skrevet 27. juli 2015 Bare en ting å fremføre: Mesterlig utført !! Må jo være kandidat til dagens bilde. Vennlig hilsen Ragnar 1 Lenke til kommentar
J.H Skrevet 27. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2015 Bare en ting å fremføre: Mesterlig utført !! Må jo være kandidat til dagens bilde. Vennlig hilsen Ragnar Tusen takk for hyggelig tilbakemelding :-) Jeg er veldig svak for undereksponerte bilder i sorthvitt. Lenke til kommentar
HSP Skrevet 27. juli 2015 Del Skrevet 27. juli 2015 Bare en ting å fremføre: Mesterlig utført !! Må jo være kandidat til dagens bilde. Vennlig hilsen Ragnar Tusen takk for hyggelig tilbakemelding :-)Jeg er veldig svak for undereksponerte bilder i sorthvitt. Det er jeg også, og dette falt i smak. Veldig elegant utført. Henning 1 Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 27. juli 2015 Del Skrevet 27. juli 2015 Praktfullt, rett og slett. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg