michaenh Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Hei. Jeg lurte på om noen har vært borti dette? Jeg har noen dll'er og når jeg åpner formen til en dll med showmodal så fungere OnMouseEnter og OnMouseLeave på en label som jeg trenger, men når formen åpnes med show.. så fungere ikke OnMouseEnter og OnMouseLeave. Det er slik at jeg har jeg har integrert en dll form inn på hovedprogrammet mitt. I hovedprogrammet er det en fil meny som må være åpen for å kunne hente inne x dll former. I den ene dll formen vil jeg at brukerene skal kunne dra musen over en label og den blir blå.. for det er en hyperlink til nyttige informasjoner. Det fungere hvis jeg bruker showModal ved åpning av dll formen, men da har jeg problemet med fil menyen. Noen glupe svar?! Masse hjerter og takk til dem som hjelper. Lenke til kommentar
michaenh Skrevet 17. november 2003 Forfatter Del Skrevet 17. november 2003 Svaret er løst.. Istedenfor å bruke mouseover/mouseleave bruker en mousemove. Da fungerte det, men skjønner fortsatt ikke hvorfor mouseover/mouseleave ikke skulle fungere.. men programmet fungere så.. det for vel være... Lenke til kommentar
Tr1llobite Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Det er mulig at det ikke funker fordi at Labels ikke har noen HWND handle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå