Gå til innhold

Europeisk IQ synker i rekordfart

Gjest medlem-141789

Anbefalte innlegg

....

...

Kina har vel vært dominerende makt i 2000 år nå i Asia.

Islamske kalifat har vært dominerende makt i midtøsten fram til 1 verdenskrig.

India var også en dominerende makt helt til landet ble delt i 2. Pakistan [islam] og India [Hindu].

Pakistan er opprinnelige indere som konverte over til Islam.

....

Pakistan er ikke et land av konverterte mennesker nei.

India var en dominerende makt til det ble delt...Javel ja...Educate yourself before you embarass yourself further.

Det er per dags dato FLER muslimer i India enn det er i pakistan... hvorfor faktasjekker du ikke før du skriver egentlig ?

1. Hvordan fremhever du viktigheten av morskap samtidig som du vil legge mindre til rette for alenemødre ?

Du glemmer det faktum at blant annet en enke kan være alenemor, det finnes utallige alenemødre som ikke er det av eget ønske, Som er hva jeg får inntrykket av at du mener. Så vil det si at du mener at alenemødre ikke er istand til å oppfostre sunne og intelligente barn på egenhånd ?

2.Det du foreslår bygger bare opp til ett skjevt regjeringsbilde og har konsekvenser jeg ikke tror du tenker på.

Ikke noe vondt ment men din ideologi har likhetstrekk med ABB, For å sette ting på spissen så bygger du opp til sovjet tilstander hvor riket legger vegger opp mot verden. Et nifst og ærlig talt ekkelt bilde som jeg ikke vil forestille meg en gang

1. Fordi morskapet er ekstremt viktig, også farskapet. Derimot er alenemødreskap ekstremt negativt. Ja, jeg mener at kvinner ikke burde kunne få barn på egenhånd og at de burde gå i par. Fordi i et slikt samfunn vil en mikse opp gener i større grad, og føre til et samfunn der de mest suksessfulle får flest barn. Det vil oftest være de med gener som fører til intelligens. Ved at alle får barn, samtidig med at de litt dummere får færre, vil alle være fornøyd, samtidig som at samfunnet får mer suksessfulle borgere.

2. Hvordan i all verden legger en vegger opp mot verden med det jeg har skrevet? Du kan kommunisere med verden så mye du vil. Jeg tror ikke du vet så mye om ABB, og uansett om den skulle ha likhetstrekk med han sin ideologi, bryr det meg rett bak. At noe er galt, bare fordi en morderisk person mente noe slikt, er følelsesmessig vrøvl. Noe ligger bak en del av forrottningsprosessen her i vesten.

1. Si meg oversetter du på egenhånd fra et annet språk eller noe ? Det du sier henger ikke på grep, iallefall ikke slik du skriver det.

Du vil ha høyere intelligens i norsk befolkning, samtidig som du vil ha selektiv utvelgelse... Klarer du virkelig ikke å se hva det er du sier ?  

2. Du foreslår en regjerende makt bestående av patrioter ? Samtidig som du understreker viktigheten av å bevare ett norskt norge ved å blant annet begrense innvandring, hvor lenge til det blir tvungen utvandring av de som ikke har sine røtter i norge ? Men det er vel ditt drømmeland eller hva ?  På den ene siden skriker du patriotisme, mens på den andre ser du ikke noe imot europeisk innflytting...

Hør du kan bruke hele manifestet hans som dopapir for hva jeg bryr meg, Er du så snevsynt at du ikke er istand til å reflektere over hva det er du sier ? 

Sist så humret jeg over hva du sa, denne gangen rister jeg bare på hodet... Jeg er glad for at Norge ikke er et land hvor dine holdninger, tanker/drømmer/planer/løsning/ideologi, kall det hva du vil, blir delt av befolkningen...

Ikke ta dere tid til å svare. Bare avskriv meg som en fiende av nasjonen Rioter-Oleoh... Jeg kommer ikke til å svare dere 

Endret av technicality
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

India var en dominerende makt til det ble delt...Javel ja...Educate yourself before you embarass yourself further.

Det er per dags dato FLER muslimer i India enn det er i pakistan... hvorfor faktasjekker du ikke før du skriver egentlig ?

India var en veldig mektig nasjon. At India overlevde lengre enn Romerriket sier vel mye om deres kapasitet og makt.

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_largest_empires_that_existed_in_India

In the riots which preceded the partition in the Punjab region, between 200,000 and 500,000 people were killed in the retributive genocide.[2][3]UNHCR estimates 14 million Hindus, Sikhs and Muslims were displaced during the partition; it was the largest mass migration in human history. https://en.wikipedia.org/wiki/Partition_of_India

Muslimene ville ha sin egen stat og delte opp India. Det nye staten til muslimer kalles nå Pakistan.

Pakistan tilhører opprinnelig India og alle pakistanere er indisk. En stat som blir delt opp på grunn av religion.

Skjønner du hvorfor det finnes det så mange Pegida demonstranter i Tyskland?

Endret av Rioter
Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789

....

...

Kina har vel vært dominerende makt i 2000 år nå i Asia.

Islamske kalifat har vært dominerende makt i midtøsten fram til 1 verdenskrig.

India var også en dominerende makt helt til landet ble delt i 2. Pakistan [islam] og India [Hindu].

Pakistan er opprinnelige indere som konverte over til Islam.

....

1. Hvordan fremhever du viktigheten av morskap samtidig som du vil legge mindre til rette for alenemødre ?

Du glemmer det faktum at blant annet en enke kan være alenemor, det finnes utallige alenemødre som ikke er det av eget ønske, Som er hva jeg får inntrykket av at du mener. Så vil det si at du mener at alenemødre ikke er istand til å oppfostre sunne og intelligente barn på egenhånd ?

2.Det du foreslår bygger bare opp til ett skjevt regjeringsbilde og har konsekvenser jeg ikke tror du tenker på.

Ikke noe vondt ment men din ideologi har likhetstrekk med ABB, For å sette ting på spissen så bygger du opp til sovjet tilstander hvor riket legger vegger opp mot verden. Et nifst og ærlig talt ekkelt bilde som jeg ikke vil forestille meg en gang

1. Fordi morskapet er ekstremt viktig, også farskapet. Derimot er alenemødreskap ekstremt negativt. Ja, jeg mener at kvinner ikke burde kunne få barn på egenhånd og at de burde gå i par. Fordi i et slikt samfunn vil en mikse opp gener i større grad, og føre til et samfunn der de mest suksessfulle får flest barn. Det vil oftest være de med gener som fører til intelligens. Ved at alle får barn, samtidig med at de litt dummere får færre, vil alle være fornøyd, samtidig som at samfunnet får mer suksessfulle borgere.

2. Hvordan i all verden legger en vegger opp mot verden med det jeg har skrevet? Du kan kommunisere med verden så mye du vil. Jeg tror ikke du vet så mye om ABB, og uansett om den skulle ha likhetstrekk med han sin ideologi, bryr det meg rett bak. At noe er galt, bare fordi en morderisk person mente noe slikt, er følelsesmessig vrøvl. Noe ligger bak en del av forrottningsprosessen her i vesten.

1. Si meg oversetter du på egenhånd fra et annet språk eller noe ? Det du sier henger ikke på grep, iallefall ikke slik du skriver det.

Du vil ha høyere intelligens i norsk befolkning, samtidig som du vil ha selektiv utvelgelse... Klarer du virkelig ikke å se hva det er du sier ?  

2. Du foreslår en regjerende makt bestående av patrioter ? Samtidig som du understreker viktigheten av å bevare ett norskt norge ved å blant annet begrense innvandring, hvor lenge til det blir tvungen utvandring av de som ikke har sine røtter i norge ? Men det er vel ditt drømmeland eller hva ?  På den ene siden skriker du patriotisme, mens på den andre ser du ikke noe imot europeisk innflytting...

Hør du kan bruke hele manifestet hans som dopapir for hva jeg bryr meg, Er du så snevsynt at du ikke er istand til å reflektere over hva det er du sier ? 

Sist så humret jeg over hva du sa, denne gangen rister jeg bare på hodet... Jeg er glad for at Norge ikke er et land hvor dine holdninger, tanker/drømmer/planer/løsning/ideologi, kall det hva du vil, blir delt av befolkningen...

Ikke ta dere tid til å svare. Bare avskriv meg som en fiende av nasjonen Rioter-Oleoh... Jeg kommer ikke til å svare dere 

Europeisk innvandring kan assimileres, fordi de har veldig like oss, både familiemessig og kulturelt. Jeg vet at folk oftere gifter seg med dem med lik grad av suksess. Det vil føre til at de med høyere iq går i lag og igjen at de får flere unger, siden de har råd til det.

Kan i alle fall slutte å ta inn nye innflyttere fra Afrika, Asia og kanskje Sør Amerika.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Vi bør få flest mulig innflyttere inn fra nettopp de kulturene, fordi de folkene har noe vi så godt som har mistet, nemlig det som før kaltes "kollektiv intelligens", som motvekt til vår egen individuelle intelligens, som medfører egoisme og selvdyrking

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Det blir for mye av det ene, derfor må det balanseres med det andre, så blir det harmoni

For mange børsmeklere, og da blir det bare bobler til slutt, som sprekker i vilden sky når det passer boblen best, dermed må de med kollektiv lojalitet til å rydde opp i uføret. Hadde vært best med færrest mulig folk som ser på seg selv som ett AS, og gjerne dumper hele gjeldsbyrden over på samfunnet/kollektivet, når det ikke går som de vil

Lenke til kommentar

Integrering = 2 kulturer

Assimilering = 1 kultur

Mange innvandrer i Norge er godt integrert. Muslimer prater flytende norsk og støtter jihadister. Bare et eksempel :)

Denne mannen prater flytende norsk og er veldig godt integrert i det norske samfunn. Han tar vare på sin kultur og har også lært seg om den norske kulturen og prater flytende norsk.

https://www.youtube.com/watch?v=w-tlM3Dwapc

Mange nordmenn mener at muslimer ikke er godt integrerte fordi de går med hijab og niqab.

Dette blir feil for de fleste nordmenn ønsker assimilering og ikke integrering.

Integrering handler ikke om å gå i norske klær eller oppføre seg som en nordmann.

Integrering betyr at innvandrer beholder sin kultur og lærer om norsk kultur. Når man lærer om norsk kultur betyr det ikke at man må følge denne kulturen. Da blir assimilering og ikke lenger integrering. Integreringen i Norge er 100% suksessfullt.

Endret av Rioter
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+2534

Integrering handler vel i stor grad også om at man må lære seg å respektere andre mennesker sine verdier. Det blir som du sier Rioter: dersom man insisterer på å assimilere innvandrere så har man ikke mye respekt for de.

"In judging relations between people, I do not believe that the fundamental value is to do good to others whether they want you to or not. The fundamental value is not to do good to others as you see their good. It's not to force them to do good. As I see it, the fundamental value in relations among people is to respet the dignity and individuality of fellow man, to treat your fellow man, not as an object to be manipulated for your purpose, but to treat him as a person with his own values and his own rights, a person to be persuaded, not coerced, not forced, not bulldozed, not brainwashed. That seems to me to be a fundamental value in social relations."

~ Milton Friedman
Endret av Slettet+2534
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...