Torbjørn Milje Skrevet 26. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2015 Tørking av gress på gammelt vis Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 27. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2015 Flott landskapsbilde, med 'hesjer' som vekker barndomsminner Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 27. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2015 Har vært på Nord-Vestlandet en ukes tid, og observerte flere steder hvor det sto hesjer. Var med på hesjing i min pure ungdom. Ellers fint landskap du viser. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 27. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2015 Ja, fortsatt er det noen som gjør det på gamlemåten. Ikke har jeg spurt dyra hva som er best - tørka høy eller silo. Bringer sommerminner dette. Hesjinga var jeg ikke så mye med på, men hadde fast plass i lasset som tråkker da høyet skulle i hus på gården der vi leide hytte. To fjordinger gjorde drajobben, men jeg fikk ikke kjørt da for jeg måtte bare gå fra vogn til vogn. Fint utsnitt og komp. Kanskje noen mm. mer oppe for å øke avstanden til hjørnet oppe til høyre. Et kutt er også mulig, men da blir det vel for lite luft over fjellet i bakgrunnen. Roar Lenke til kommentar
okjo Skrevet 28. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2015 Velkomponert sommeridyll i flotte farger Ikke ofte en ser sånne nå til dags. M;vh Oddmund Lenke til kommentar
karoald Skrevet 28. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2015 Fint å sjå att barndomsminner Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 29. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2015 Artik og fin komposisjon, flott bilde! Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 30. juli 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. juli 2015 Tusen takk til dere alle for de hyggelige og fine kommentarene Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg