Cls88 Skrevet 26. juli 2015 Del Skrevet 26. juli 2015 En av artisetene under Tall Ship Race Kristiansand Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 26. juli 2015 Del Skrevet 26. juli 2015 Flott "fangst" av en av frontfigurene i Kearneys Dogs, som forøvrig er et meget bra band som spiller tradisjonell Irsk musikk. Fin kameravinkel og komp, som får frem energien til vokalisten. Ser fokuset er havnet på trekkspillet. I og for seg ok hvis det er hovedmotivet. Alternativet hadde vært å sikte på øynene til artisten for og få han skarp. Uansett en flott musikkbilde:-) Lenke til kommentar
Cls88 Skrevet 26. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2015 Flott "fangst" av en av frontfigurene i Kearneys Dogs, som forøvrig er et meget bra band som spiller tradisjonell Irsk musikk. Fin kameravinkel og komp, som får frem energien til vokalisten. Ser fokuset er havnet på trekkspillet. I og for seg ok hvis det er hovedmotivet. Alternativet hadde vært å sikte på øynene til artisten for og få han skarp. Uansett en flott musikkbilde:-) Takk for hyggelig tilbakemelding. Ser det med fokus. Er første "konsert bilde" jeg prøvde meg på ? Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 26. juli 2015 Del Skrevet 26. juli 2015 Flott "fangst" av en av frontfigurene i Kearneys Dogs, som forøvrig er et meget bra band som spiller tradisjonell Irsk musikk. Fin kameravinkel og komp, som får frem energien til vokalisten. Ser fokuset er havnet på trekkspillet. I og for seg ok hvis det er hovedmotivet. Alternativet hadde vært å sikte på øynene til artisten for og få han skarp. Uansett en flott musikkbilde:-) Takk for hyggelig tilbakemelding. Ser det med fokus. Er første "konsert bilde" jeg prøvde meg på ? En god start:-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg