Gå til innhold

Tips GoPro // Studio

Anbefalte innlegg

GoPro // Studio

Hei. Noen som har GoPro her? 

Jeg fikk GoPro Silver Hero 4 for 2 dager siden. Jeg bruker det på motorsykkelhjelmen/tanken. Sliter med å finne bra ideer til å lage en bra video..bruker gopro studio til å redigere, men er ikke veldig proff enda. Noen som har tips og ideer til åssen jeg kan få lagd en bra motorsykkel (kanskje noe annet også) videoer? Tar imot tips og diskusjoner med stor takk smile.gif 

Eksempel..tror dere det blir bedre hvis jeg lager en hel film sammenhengende som jeg for eksempel setter inn litt slow mo osv hvis jeg ser noe kult etc. 

Eller ta noen korte klipp og sette dem sammen osv.. 

Igjen, takk for svar smile.gif 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som har tips og ideer til åssen jeg kan få lagd en bra motorsykkel (kanskje noe annet også) videoer?

Plassering av kamera er en utfordring...

Screen-Shot-2015-06-06-at-13.28.29.png

Trives veldig godt med et lavt perspektiv.

Vindstøy er veldig plagsomt.

Motorlyden er som musikk i mine ører... :)

• Liker 2
Lenke til kommentar

Hvis du tenker og lage en lang sekvens uten klipping så finn ihvertfall en vei med mange og skarpe svinger :)

Har noen bra veier som jeg vet om...tenker noen lange sekvenser, men blir nok hovedsaklig litt klipping hvis jeg lærer med "GoPro Studio" godt nok :)

Noen som har tips og ideer til åssen jeg kan få lagd en bra motorsykkel (kanskje noe annet også) videoer?

Plassering av kamera er en utfordring...

Screen-Shot-2015-06-06-at-13.28.29.png

Trives veldig godt med et lavt perspektiv.

Vindstøy er veldig plagsomt.

Motorlyden er som musikk i mine ører... :)

Hahaha xD 

Ja..enig, men hvor tror du jeg burde sette det?

Du tror motorlyd er bedre enn å sette på litt musikk? 

Lenke til kommentar

...tenker noen lange sekvenser, men blir nok hovedsaklig litt klipping hvis jeg lærer med "GoPro Studio" godt nok :)

... hvor tror du jeg burde sette det?

...Du tror motorlyd er bedre enn å sette på litt musikk?

Prøv deg fram med hvor lange sekvensene bør være....alt avhengig av hvor mye som "skjer" på filmen...

Plassering bør du også prøve på forskjellige steder....hjelm topp, hjelm side høyre...eller venstre....brystet....på styret....osv.

Kanskje en kombinasjon av musikk og motorlyd.....

Her er et eksempel fra en tur med flere variasjoner, MEN mangler motorlyden som jeg måtte kutte pga. vindstøy.....

Lenke til kommentar

Ojj, du som har lagd videoen? :D Var det en som filma som satt på med deg? Eller åssen fikk du snudd kameraet bakover mens du selv kjørte? 

Bruker du GoPro Studio og åssen lærte du hvordan man bruker det? Bra tutorials?:)

Lenke til kommentar

...åssen fikk du snudd kameraet bakover mens du selv kjørte? 

Bruker du GoPro Studio og åssen lærte du hvordan man bruker det? Bra tutorials? :)

Håndholdt filming....med Nikon P300 ;)

Redigerer med Premiere Elements og Photoshop Elements....det er utrolig mye nyttig info om kameraplassering og redigering på Youtuben :)

Lenke til kommentar

Pleier bare å bruke det jeg har tilgjengelig.....kunne like gjerne vært en Canon ;)

Holder meg til Adobe software.....og betaler litt for det og oppdaterer fortløpende. Har ikke noe fra GoPro....så langt, men regner med at det funker greit....

Stabilisering har blitt min pri #1.....

Lenke til kommentar

Okei :) Jeg er super fornøyd med alt sålangt innen GoPro :)

Stabilisering mener du hvor man setter den osv osv?

GoPro er helt konge, men har ikke stabilisering....det lille ekstra som jeg "bare-må-ha"

På sykkel gjelder det å finne plassering med minst mulig vibrasjon, både for lave og høye hastigheter, så det blir mye testing og strips er billig :) 

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...