Gå til innhold

Fra Borgund stavkirke

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kanskje ikke så overraskende, men jeg likte lyset her Ragnar. Spesielt hvordan det faller inn på personen i midten som ser ut til være mer opptatt av telefonen enn stavkirka han står inne i.

Bra!

Henning

Lenke til kommentar

Kanskje ikke så overraskende, men jeg likte lyset her Ragnar. Spesielt hvordan det faller inn på personen i midten som ser ut til være mer opptatt av telefonen enn stavkirka han står inne i.

Bra!

Henning

Hei og takk for kommentaren. Det første de fleste turister gjør når de kommer inn i kirken er å se seg omkring, noe som kommer fram i dette bildet. Men en, som du for øvrig bemerker, er mer opptatt av mobiltelefonen - typisk for dagens moderne samfunn.

Skj

Lenke til kommentar

Jasså, så du fikk foreviget gjengangerne som enda ikke har fått fred i det hinsidige, men kommer tilbake til sin fordums kirke?

En har t.o.m. fått tak i en telefon for å kunne kommunisere med sine etterkommere.

Neimen ikke rart dette ble skikkelig "Henningmat".

Joda, jeg liker det jeg også. Bare litt dumt at lyset står litt feil på skjermen min akkurat nå.

Roar

Lenke til kommentar

Jasså, så du fikk foreviget gjengangerne som enda ikke har fått fred i det hinsidige, men kommer tilbake til sin fordums kirke?

En har t.o.m. fått tak i en telefon for å kunne kommunisere med sine etterkommere.

Neimen ikke rart dette ble skikkelig "Henningmat".

Joda, jeg liker det jeg også. Bare litt dumt at lyset står litt feil på skjermen min akkurat nå.

Roar

Ingen dum assosiasjon du kommer med ! Slik sammenligning maktet ikke min enkle hjerne å fantasere om. Men om han med mob' en fikk noen kontakt "oppover" skal være usagt. De andre turistene (mest utlendinger) så ut til å være både forundret og imponert.

Skj

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...