^fmj Skrevet 26. juli 2015 Del Skrevet 26. juli 2015 (endret) https://www.netonnet.no/art/data/komponenter/harddisker/ssd/kingston-ssdnowv300120gb/181575.7072/ Kingston V300 120GB Alt fungerer tilsynelatende normalt, men oppdaget plutselig at de fleste bilde-, musikk- og tekstfilene har blitt korrupte. Usikker på når dette har skjedd da jeg ikke har åpnet noen på en stund. Merkelig nok er .png ikke påvirket. Ingen vitale filer, men hadde vært interessant om noen vet en løsning på dette? Har dessverre ingen gjenopprettingspunkter. Windows 7. Eksempel: ᵳ랺䨨뜋똲뒹락曣⊃⳪昍与 Nærmere undersøkelse viser at dette gjelder flere disker. Jeg ser ikke noe system i galskapen, har ikke fått noen feilmeldinger, har program som overvåker diskene. Skal man tørre å stole på disse diskene etter at man har kopiert over fra backupen? Serenity Now! Endret 26. juli 2015 av ^fmj Lenke til kommentar
J@9 Skrevet 27. juli 2015 Del Skrevet 27. juli 2015 Kan kanskje være virus?På min tidligere arbeidsplass så var det noen som hadde klart å aktivere et virus som ødela omtrent alt av bilder dem hadde på serveren.Heldigvis hadde dem backup, men det tok jo litt tid å få gjenopprettet den.Mener filnavnene hadde blitt endret der også, men kan ikke huske at det var kinesiske tegn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå