dr_k Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Er ikke så mye info jeg trenger. Skal kjøpe ny pc, men trenger litt råd m tanke på kabinett, må være midi, strømforsyning og vifter. Greia er at det skal være så støysvakt som overhode mulig. Vil ikke ha no dempeplater, bare en støysvak strømforsyning of vifter. Ikke tenk så mye på pris, vil helder betale litt ekstra for en stillegpende PC. dr_k Lenke til kommentar
sparks Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Lian Li med en av de dyre psuene fra microplex.. Lenke til kommentar
JoKr Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Du vil vel ha en så stort kabinett som mulig som er laget av alu. PSU kan du kjøpe verdig som low noise eller mod'e selv, er egentlig mes glad i mod'e selv versjonen for da får jeg den akkurat som jeg vil ha den. Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Lian Li PC6070B for ca kr:1995 og en Fortron/Source, 350W, ATX12V eller en Fortron/Source, 400W, ATX12V det vil rokke maks:) Lenke til kommentar
silkshade Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Du sier ikke hva du skal bruke pc'n til, men jeg regner med at du klarer deg fint med en 300/350W Fotron/Source PSU (av den stillegående typen m/120mm vifte ), disse er av veldig høy kvalitet. ellers er jeg enig med king_pedersen's forslag til kabinett! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå