Nysgjerrig3 Skrevet 26. juli 2015 Del Skrevet 26. juli 2015 Er det en app eller noe annet jeg kan gjøre som gjør tlf raskere? Det er mulig jeg har for mange apper, men jeg vet ikke hvilke(n) jeg evt. skal slette. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 26. juli 2015 Del Skrevet 26. juli 2015 (endret) Søk på "Cleaner" i Google Play. Hvis du kjører Android. Edit: mente egentlig app killer. Endret 26. juli 2015 av Slettet-376f9 Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 26. juli 2015 Del Skrevet 26. juli 2015 Det er ingen app som kan gjøre mobilen raskere. Du kan slette apper du ikke bruker. De som ikke kan slettes (ofte de appene som følger med fra produsenten) kan deaktiveres. Du kan også kopiere ut alt du ønsker å ta vare på for så å nullstille den. Ofte lurt etter en større oppdatering for å bli kvitt "gammel rusk". Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 26. juli 2015 Del Skrevet 26. juli 2015 Det aller beste er vel å roote telefonen og kvitte deg med bloat som kjører i bakgrunnen. Lenke til kommentar
Nysgjerrig3 Skrevet 26. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2015 Det er ingen app som kan gjøre mobilen raskere. Du kan slette apper du ikke bruker. De som ikke kan slettes (ofte de appene som følger med fra produsenten) kan deaktiveres. Du kan også kopiere ut alt du ønsker å ta vare på for så å nullstille den. Ofte lurt etter en større oppdatering for å bli kvitt "gammel rusk". Hvordan gjør jeg dette? Lenke til kommentar
Nysgjerrig3 Skrevet 26. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2015 Det aller beste er vel å roote telefonen og kvitte deg med bloat som kjører i bakgrunnen. Hvordan gjør jeg dette? Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 26. juli 2015 Del Skrevet 26. juli 2015 Det aller beste er vel å roote telefonen og kvitte deg med bloat som kjører i bakgrunnen. Hvordan gjør jeg dette? Det hjelper å være litt teknisk, men søk "Root *mobilnavn*" og se hvordan det er for din mobil. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 27. juli 2015 Del Skrevet 27. juli 2015 (endret) Søk på "Cleaner" i Google Play. Hvis du kjører Android. Edit: mente egentlig app killer. Styr unna app killers på Android! De gjør mer skade enn nytte. Utover en tilbakestilling av telefonen (fabrikkreset) er det custom ROM's som gjerne gir eldre telefoner nytt liv. Fremgangsmåten for dette avhenger av hva slags telefon du har. Endret 27. juli 2015 av Zyg0te Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 27. juli 2015 Del Skrevet 27. juli 2015 Søk på "Cleaner" i Google Play. Hvis du kjører Android. Edit: mente egentlig app killer. Styr unna app killers på Android! De gjør mer skade enn nytte. Utover en tilbakestilling av telefonen (fabrikkreset) er det custom ROM's som gjerne gir eldre telefoner nytt liv. Fremgangsmåten for dette avhenger av hva slags telefon du har. Jeg prøvde å gå inn på lenken din, men fikk en sikkerhetsadvarsel... Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 27. juli 2015 Del Skrevet 27. juli 2015 Søk på "Cleaner" i Google Play. Hvis du kjører Android. Edit: mente egentlig app killer. Styr unna app killers på Android! De gjør mer skade enn nytte. Utover en tilbakestilling av telefonen (fabrikkreset) er det custom ROM's som gjerne gir eldre telefoner nytt liv. Fremgangsmåten for dette avhenger av hva slags telefon du har. Jeg prøvde å gå inn på lenken din, men fikk en sikkerhetsadvarsel... Selv-signert SSL-sertifikat. Rettet opp i linken nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå