stril1 Skrevet 26. juli 2015 Del Skrevet 26. juli 2015 Er det noen andre som har 4G router fra Netcom,og opplever å ikke få koblet til PSN på PS3'en? Har forsøkt alt mulig nå,til og med resatt den til fabrikk innstillinger,men vil ikke koble til PSN uansett. Den er koblet til via trådløs tilkobling. Noen som har erfaring med dette problemet? Lenke til kommentar
weebl Skrevet 26. juli 2015 Del Skrevet 26. juli 2015 Kan være dette har noe med at mobilt bredbånd er satt opp med relativt streng NAT i routeren til levrandøren (les: netcom), prøv å endre apn til vpn.netcom.no. Lenke til kommentar
stril1 Skrevet 26. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2015 Kan være dette har noe med at mobilt bredbånd er satt opp med relativt streng NAT i routeren til levrandøren (les: netcom), prøv å endre apn til vpn.netcom.no. Hvordan gjør jeg det? Lenke til kommentar
weebl Skrevet 26. juli 2015 Del Skrevet 26. juli 2015 Det skal jeg ikke si at jeg er dønn sikker på, du må logge deg inn på routeren du fikk utlevert fra netcom, du finner sikkert noe om det på nettsidene deres. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå