Gå til innhold

Balanskunstner

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, utrolig hva disse fuglene klarer å slå seg ned på.

Jeg har flere bokser med for hengende på balkongen og det er utrolig hvordan både småpippan og ikke minst større som skjære og ringdue griper i vertikalsprosser for å stå horisontalt og slik komme til oppi boksen.

Denne ser da ut til å være ute på strippende spasertur bortover rekkverket.

Fortsatt trygt i nord forstår jeg i motsetning til sør i landet der både folk og dyr bli angrepet av sultne agressive måker.

Joda, ser at dette er ei terne, men du omgås vel omtrent daglig med måkene også.

Roar

Lenke til kommentar

Ja, utrolig hva disse fuglene klarer å slå seg ned på.

Jeg har flere bokser med for hengende på balkongen og det er utrolig hvordan både småpippan og ikke minst større som skjære og ringdue griper i vertikalsprosser for å stå horisontalt og slik komme til oppi boksen.

Denne ser da ut til å være ute på strippende spasertur bortover rekkverket.

Fortsatt trygt i nord forstår jeg i motsetning til sør i landet der både folk og dyr bli angrepet av sultne agressive måker.

Joda, ser at dette er ei terne, men du omgås vel omtrent daglig med måkene også.

Roar

Hei Roar

Takk for ænnå en hyggelig " balansert " [ Ragnar ] kommentar :)  Ja umgås dagligen med måker og terner og også andre fugler :)Blir angrepet av nergågne måker ner jeg kommer med pose med eller uten mat. tar alle poser som mat så får til og fra ta en annen vei på tur ;)

Med vennlig hilsen

Leif :cool:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...