Rolf Kristensen Skrevet 26. juli 2015 Del Skrevet 26. juli 2015 Tistelsommerfugl Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Nils Christian Skjauff Skrevet 26. juli 2015 Del Skrevet 26. juli 2015 Ble et kjempefint sommerfuglfoto der fasettøyne, antenner og "sugerøret" er i fokus. Det er helt etter oppskriften ! Ja, enig, Tistelsommerfugl er vakker både på forsiden og baksiden ! Mvh Nils Christian Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 26. juli 2015 Del Skrevet 26. juli 2015 Et meget flott makrobilde dette hvor farger, skarphet og beskjæring er helt topp Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 26. juli 2015 Del Skrevet 26. juli 2015 Et helt supert makrobilde fra deg igjen, Rolf ! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 26. juli 2015 Del Skrevet 26. juli 2015 Virkelig flott nærbilde, med god fokusprioritering. Slående fargeprakt både på hovedmotiv, for og bakgrunn. Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 26. juli 2015 Del Skrevet 26. juli 2015 Et praktfullt foto av tistelsommerfuglen. Skarphet, farger og beskjæring sitter som et skudd. Flott arbeid Rolf:D Mvh. Lisbeth. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 27. juli 2015 Del Skrevet 27. juli 2015 Flott positur og hvor du med lyser som kommer inn fra høyre får fram alle detaljer, ellers behagelig bakgrunn som fremhever hovedmotivet. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 27. juli 2015 Del Skrevet 27. juli 2015 Forstår fortsatt ikke hvordan folk får til sånne bilder. Hver gang jeg forsøker så vil ikke sommerfuglen sitte stille - bare svinser rundt omkring. Skikkelig lekkert dette. Roar Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 27. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2015 Mange hjertelige takk til dere alle sammen for de hyggelige kommentarene ! Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 27. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2015 Forstår fortsatt ikke hvordan folk får til sånne bilder. Hver gang jeg forsøker så vil ikke sommerfuglen sitte stille - bare svinser rundt omkring. Skikkelig lekkert dette. Roar Ett nøkkelord her Roar...er tollmodighet Jeg opplever som regel det samme som deg...de bare svinser rund uten mål og mening Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg