CCola Skrevet 26. juli 2015 Del Skrevet 26. juli 2015 Hei! Skal kjøpe meg projektor. Jeg har sett litt på denne, men det er ingen must - igrunn har jeg ikke så mye peiling på emnet, så derfor spør jeg her! - Pris rundtom 10-15K - IKKE MER. - Jeg har RiksTV med boks direkte i TV'en. Hvordan skal jeg klare å se fotball på projektoren da? Chromecast fungerer vell ikke slikt? - Helst trådløs tilkobling til PC (hvor jeg ser alle filmer fra), istedet for HDMI-kabler overalt. Jeg har foreløbig ikke PS eller Xbox, så jeg trenger kun en HDMI-utgang til PC (og rikstv). - Det er ca 4-5m i stua hvor projektoren skal stå til lerretet. Dette er lerretet jeg har sett på. Any tips/tricks? Takk for all hjelp! CCola Lenke til kommentar
CCola Skrevet 27. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2015 Ingen som kan hjelpe en stakkar? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 27. juli 2015 Del Skrevet 27. juli 2015 - Jeg har RiksTV med boks direkte i TV'en. Det er da begrenset hva du kan gjøre. Integrert dekoder er bra for den som ønsker enkle løsninger, ingen ekstra kabler etc. Men det fungerer dårlig når du ønsker å ta ut signalet til en annen skjerm. Du trenger nok en ekstra dekoder. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 27. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2015 Det jeg tenkte meg. Det er ikke noe som heter HDMI-ut på TV'er? Da hadde jo tven kunne stått på samtidig, med trådløs HD til projektor. Men det blir vell enten eller i dette tilfelle. Takk uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå