RiZLa Skrevet 23. februar 2002 Del Skrevet 23. februar 2002 Jeg har skiftet cpu vifte for en liten stund siden... Har for tiden inget skjermkort inni... Skulle bare starte opp for å se om neonlyset mitt virket.. det gjorde det. men det kom høye pipelyder fra pc'en... Kan det ha seg at det er inget skjermkort inni...? Har en liten følelse av at jeg rotet litt gopp utenfor kjernen på cpu (amd athlon xp 1600+) jeg også men det kan vel ikke ha noen betydning, har jo gjort det masse før... eller hva sier dere? Lenke til kommentar
EL_Lobo Skrevet 23. februar 2002 Del Skrevet 23. februar 2002 Skjermkortet er grunnen :smile: Lenke til kommentar
RiZLa Skrevet 23. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2002 takke takk... =) Grunnen til at jeg har inget skjermkort inni er at jeg har ventet på ett gainward gf3 en stund, har fått det men har problem... les artikkelen HVORFOR?!?!?!?!?! som er framme på forumet, under grafikkort... hvis du har greie på dette, så les... *bekymret* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå