Gå til innhold

[Løst] kjøpe nexus 6 eller vente på noe annet?


Anbefalte innlegg

Må bytte telefon nå, bruker fortsatt den gamle, men den er nærmest ubrukelig. Vil gjerne ha en phablet og ser etter GOD batteritid, dette er såklart som gjør at jeg stusser over nexusen. noen sier batteritiden er super, andre sier den er elendig. Vil såklart ha gode specs ellers også og ser ut som at huawei ascend mate 7 har en litt for lyssvak skjerm.

 

Kan kjøpe nexus 6 idag, burde jeg kjøpe den eller vente på en eventuell lumia 1520 etterfølger eller z4 ultra?... Sett etter en 1520 en stund nå, men finner de dessverre ikke

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har selv note 4 og vil ikke påstå at batteritiden er dårlig. Heller tvært imot.

 

Touchwiz lurer man seg unna med en bedre launcher.

 

Edit: når det er sakt så er nexus 6 en rå telefon og mye mulig jeg hadde valgt den om ikke note 4 hadde vært så mye bedre.

Endret av Complexity
Lenke til kommentar

Jeg kan varmt anbefale Nexus 6. Batterilevetiden har vært god for min del og jeg har aldri lagt meg om kvelden med mindre enn 40% batteri igjen.

 

I tillegg vil du med Nexus 6 får en ren Android-opplevelse, hyppige oppdateringer og utbredt støtte i utviklermiljøet (Custom ROMs, kernels, osv).

 

Så ved mindre du har tungtveiende grunner til å velge feks en Note 4 ville jeg gått for Nexus 6 any day! Det eneste ankepunktet er at den er enorm! :)

Lenke til kommentar

Jeg kan varmt anbefale Nexus 6. Batterilevetiden har vært god for min del og jeg har aldri lagt meg om kvelden med mindre enn 40% batteri igjen.

 

I tillegg vil du med Nexus 6 får en ren Android-opplevelse, hyppige oppdateringer og utbredt støtte i utviklermiljøet (Custom ROMs, kernels, osv).

 

Så ved mindre du har tungtveiende grunner til å velge feks en Note 4 ville jeg gått for Nexus 6 any day! Det eneste ankepunktet er at den er enorm! :)

bestilte den igår så ordene dine kommer godt med! Bruker custom rom på min nåværende telefon, men vil ikke gjøre det med en splitter ny en haha.. Så jeg gleder meg nå ja!

Lenke til kommentar

 

Jeg kan varmt anbefale Nexus 6. Batterilevetiden har vært god for min del og jeg har aldri lagt meg om kvelden med mindre enn 40% batteri igjen.

 

I tillegg vil du med Nexus 6 får en ren Android-opplevelse, hyppige oppdateringer og utbredt støtte i utviklermiljøet (Custom ROMs, kernels, osv).

 

Så ved mindre du har tungtveiende grunner til å velge feks en Note 4 ville jeg gått for Nexus 6 any day! Det eneste ankepunktet er at den er enorm! :)

bestilte den igår så ordene dine kommer godt med! Bruker custom rom på min nåværende telefon, men vil ikke gjøre det med en splitter ny en haha.. Så jeg gleder meg nå ja!

 

 

Gratulerer! Bare å glede seg :) Det er en fantastisk telefon.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...