luresau Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Skulle kjøpe et lian li kabinett (PC-7B-USB) hos microplex til jeg så at det veide 25kg ..Testa en del andre kabinetter og alle har en veldig høy vekt...F.eks.:Lepont kabinett, Aluminium, 3 Vinduer som veier 25 kg ( når jeg skal bestille den og får vite portoen). Er det flere som har hatt problemer med dette eller?( vekten er uten psu, bare så det er sagt:) ) Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Jeg mener å huske vekten på pakka til mitt Lian Li PC602B var litt over 20kg. Dette stemte jo selvsagt ikke med innholdet - kabinettet veier snaue 7kg Lenke til kommentar
JuB Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Har vel noe med størrelse og slikt når du skal sende pakker med posten. Sjekk på www.posten.no Lenke til kommentar
MR_T Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Skulle kjøpe et lian li kabinett (PC-7B-USB) hos microplex til jeg så at det veide 25kg ..Testa en del andre kabinetter og alle har en veldig høy vekt...F.eks.:Lepont kabinett, Aluminium, 3 Vinduer som veier 25 kg ( når jeg skal bestille den og får vite portoen). Er det flere som har hatt problemer med dette eller?( vekten er uten psu, bare så det er sagt:) ) du kan håpe det er mye sukkertøy med i pakken jeg måtte spørre microplex om jeg kun kunne kjøpe sukkertøy fra dem, men svaret var nei : ( men dem har en toppers service ordning hvertfall. bestilt vare + polstring + selve pakken + håpfull masse sukkertøy = totalt sum, som regel en go del MR_T Lenke til kommentar
luresau Skrevet 10. november 2003 Forfatter Del Skrevet 10. november 2003 Jeg liker selv karameller, men har ikke prøvt microplex' før:) Bare syntes det var litt mye porto da..Når jeg ser på netconnection.no så skal de ha halve portoen (112kr) av det microplex skal ha. Er bare forvirra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå