Ziggy Stardust Skrevet 26. juli 2015 Del Skrevet 26. juli 2015 Vi har funnet fire morsomme og nyttige apper.TEST: Sjekk ukens app-anbefalinger Lenke til kommentar
G Skrevet 26. juli 2015 Del Skrevet 26. juli 2015 (endret) Hvor aggressiv er skytjenestene på å enkeltlagre en låt "for felleskapet" / for lagringsstørrelsens skyld? Og kanskje i lav bitrate til og med? Endret 26. juli 2015 av G Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 26. juli 2015 Del Skrevet 26. juli 2015 (endret) Jeg lurer på hvorfor det er så mye mobiltelefoner på det som skal være Hw.no? Kunne kanskje vært litt mere datarelatert, og latt telefonene være på "amobil" eller hva plassen for mobiler heter på Tek. Jeg skriver inn hw.no, og kommer direkte inn på mobildelen av tek.no? Endret 26. juli 2015 av Nizzen Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 26. juli 2015 Del Skrevet 26. juli 2015 Jeg lurer på hvorfor det er så mye mobiltelefoner på det som skal være Hw.no? Kunne kanskje vært litt mere datarelatert, og latt telefonene være på "amobil" eller hva plassen for mobiler heter på Tek. Jeg skriver inn hw.no, og kommer direkte inn på mobildelen av tek.no? Det er fordi hw.no og amobil er slått sammen til tek.no. Lenke til kommentar
Surfern Skrevet 26. juli 2015 Del Skrevet 26. juli 2015 "For resten av landet anbefaler vi inntil videre to apper som tilkaller Norsk Luftambulanse, Hjelp 113-GPS og Hjelp Utland. Begge disse appene fins for iOS, Android og Windows Phone." Hjelp Utland finnes ikke til Windows Phone. Lenke til kommentar
666Lucifer Skrevet 26. juli 2015 Del Skrevet 26. juli 2015 Bare så alle er klar over det: dette gjør Google music allerede. Der kan du laste opp all din egen music å streame og herje. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg